• HäckHäxan

Vad är ditt största bekymmer idag?

SilverEmma skrev 2012-01-06 18:08:21 följande:
    Det står tre smörgåstårtor i kylskåpet och jag är vrålhungrig för att jag slarvat med maten idag. Är grymt sugen men vet att jag ändå bara mår illa om jag äter av dem... Kanske ska sätta igång med att laga riktig middag istället. Trååååkigt!
    Åhh smörgås tårta lät sjukt gott!
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan

Nja för att vara lite on toppic också då... mitt största problem just nu är att ja bara har ett halvt pkt cigg kvar och inte alls någon lust att bege mig ut i kylan, vet ju inte ens om affären har öppet som vanligt idag Obestämd

• HäckHäxan
    Anonym (barnarov) skrev 2012-01-06 18:12:09 följande:
    Att killen jag spanat på knappt gått ut gymnasiet. Jag trodde han var lite äldre iaf, jag kan ju inte gärna stöta på en 20-åring när jag själv är 35, haha! Jag får hitta ett nytt offer ;)
    Skicka hit honom jag är bara snart 32
  • HäckHäxan
    Anonym (barnarov) skrev 2012-01-06 18:16:30 följande:
    Aldrig, ska han ha nån är det mig, haha! Hade han bara varit lite äldre så... Och inte jobbat på dotterns dagis... Ja, då hade jag hoppat på honom ;)
    Hahhahaha åhh det finns två såna där Yummie på min dotters dagis, men ja de är också unga, men ack så söta...
  • HäckHäxan
    IsDimma skrev 2012-01-07 20:11:32 följande:
    Att jag har en huvudvärk från helvetet. Täppt i näsan så jag förväntar mig en bihåleinflammation inom dom närmsta dagarna
    Usch lider med dig, det är skit det där!

Har du testat sinova forte? Receptfritt på apoteket. Det har räddat mig hela året från bihåleinflammationer faktiskt och jag har sluppit x antal kurer penicillin.

Mitt största bekymmer idag är att jag känner mig krasslig, svullen ömmande hals, förkyld symptom och feber, jag hatar att vara sjuk! Skrikandes
  • HäckHäxan

Just nu är det:

Oro för att en väns konto här inne verkar ha blivit kapat, ingen bra känsla alls!

• HäckHäxan

Att jag måste förklara för min dotter när hon kommer hem att hennes katt är död och är i himlen

• HäckHäxan

Ja inte var det kul. Hon stelnade som en pinne, flämtade efter luft innan hon bara skrek rakt ut. Det var det näst hemskaste ögonblick jag haft ännu som förälder. :(

• HäckHäxan

Att jag oroat mig för min mamma hela dagen, som opererat bort en valböld på magmunnen

Förutom det så har de varit en skit dag rakt igenom nästan, försovning på morgonen och glömde så ledes sätta på torktumlaren, så min vinterjacka fick inte torkat, fick gå i en ullkappa istället och den var ju inte alls hårig Skrikandes fick iaf lämnat mini till lunch, jo jag satte på kaffe i morse, tryckte på datorn, gav dotter frukost och tillbaka till datorn, men icke den hade gått sönder, lät ett konstigt ljud när ja satte på den igen, det har verkligen varit inte min dag idag!

Och morgon dagen Kräks jag verkligen mer eller mindre avskyr alla hjärtans dag. Men har bestämt att fira den lite med min dotter, för att se om ja kan få vänt min avighet lite. Hon älskar blommor min dotter och färg, så imorgon tänkte jag köpa en stor bukett med blommor till henne, tror aldrig hon fått en bukett med blommor, nå iaf är målet färg glatt och stort! Hoppas hon blir glad.

En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-02-13 22:26:48 följande:
    Hoppas att det har gott bra med din mamma !!!

Och imorgon tror jag att Häxan får en bra dag!!
    tack du rara!
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-02-14 00:45:09 följande:
      Det går över! Med tiden.. iaf utom då å då(typ vid ägglossning eller när nån man som luktar oförskämt gott råkar stå för nära..)
    Åhhh såna jävlar borde bannlysas som luktar gott och passerar en!! *morr*
  • HäckHäxan
    Anonym (molly) skrev 2012-02-14 18:36:42 följande:
    Alla hjärtans dag idag. Killen jag är kär i ringer till min lycka, dock för att prata skolarbete:/ ja vad säger man....
    Fuck off, vi får snacka skola en annan gång just nu idkar jag kärlek och myser, hej svejs!
  • HäckHäxan

Att de är snö ute, jag ville verkligen inte ha mer snö!

Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • HäckHäxan

Att jag försöker sluta röka!!!!! Paniken, rädslan för att inte fixa det, svika mig själv och sen känna mig värdelös, fasar!!!!!!!!

Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • HäckHäxan

Jo och i bakhuvudet lurar detta med att öka i vikt som fan och bli smällfet!

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-06-04 14:04:18 följande:
    Du behöver bara en rejäl jävla omgång xxx så att du får annat att tänka på.
    hehe ja andra experter har också gett det rådet, söker med ljus och lykta efter lämpligt högst virilt offer att bedriva otukt med, känner du någon?
  • HäckHäxan

Att jag inte hittar mitt block med receptet på broccoligratäng *surar* och att ingen på fejjan verkar ha sett min bön om receptet ännu och jag är säker på att jag mailat det till några, minns dock inte vilka Skrikandes

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Att jag har ont och inte kan använda min kropp som jag vill och därmed inte få gjort ett skit av det jag vill!

• HäckHäxan

Att jag inte lagt mig och sovit ännu, kanske borde det. Jävla skit blir en bajsdag. Enda fördelen är att jag inte behöver fira midsommar och avkomman är hos sin pappa.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?