• HäckHäxan

Vad är ditt största bekymmer idag?

Mitt största bekymmer idag är huvudvärk from hell. Jag som tänt fixa ordning mitt sovrum, som sett ut som gud kom och hjälp mig för länge, har förvarat kompisens sänggavel där och nattduksbord och efter det så har allt bara plottrat ihop sig för man har knappt kunnat vända sig om.

OCH nu kan jag inte röra mig ordentligt, minsta harklig eller att jag ställer mig upp osv bara får det att explodera och knäna typ nästan viker sig av smärta. Jag hatar när det blir så här, det slår ut hela mig och jag klarar verkligen inte av att göra något mer än att typ sitta och göra inget! Jävla nackskada, jävla idiot som krockade med oss, hade det inte varit för honom så hade det inte blivit såhär!

En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
  • HäckHäxan
    Trivelina73 skrev 2011-12-29 11:44:30 följande:
    Jag hade huvudvärk igår, trodde jag skulle avlida! Den va inte nådig... Och det utan nackskada.. hoppas de går över idag för dig och att du får en normal dag resterade dagen. 
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Det kan liksom slå ut hela mig, huvudvärk och feber, de är väl de enda som liksom förstör hela tillvaron för mig. Hade aldrig sån här huvudvärk innan nackskadan, så jag tror de är en biverkning av krocken, när kroppen blir för ansträngda och nacke och axlar fått jobba för hårt, så går det rakt upp i huvudet på mig och här kommer det skumma, jag svullnar uppe på huvudet och det området blir typ varmare, mitt på huvudet. Obestämd
    En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-12-29 18:05:13 följande:
    Att det visade sig vara "fel kön" idag på ULRynkar på näsan
    Ve och fasa, stackars barn!
  • HäckHäxan
    Anonym (Ångest) skrev 2011-12-29 18:58:16 följande:
    Hur jag ska få barnen lugna på kvällarna. Grannen har klagat och barnen lyssnar inte när man säger till.
    Silvertejp över munnarna och gjutjärnspanna i skallen, så sover dom gott sen!

Helt ärligt ingen aning, svårt sånt där. Jag har änna lärt min vikten av tystnad från start, för jag är ljudkänslig OCH jag tar en snabbkurs med alla barn som kommer in också, precis som jag informerar att djurens platser är djurens och lite andra regler som gäller typ.
  • HäckHäxan

Att jag tydligen inte får slitit mig från datorn och parkerat min bak i soffan Skrikandes

Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-01-01 01:56:54 följande:
    Oj, vad tungt. Just era tankar om ensamhet på nyråsafton gör att jag funderar på att stanna i ett kärlekslöst förhållande bara för att få vara med mina riktiga kärlekar. dvs mina två söner!!!! Hur ska jag kunna leva utan dem???

KRAM
    Det går och det är bättre att må bra minst hälften av året istället för att leva kärlekslöst hela året.

Och barn utan nyår fungerar fint, fast man är ensam. Jag tror allt handlar om hur man väljer att se på det!

Man kan vara själv, men inte ensam. Min dotter är alltid med mig, även när hon är hos sin pappa
    Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • HäckHäxan

Att jag måste sova inatt, hur det nu skall gå till, för imorgon skall mini till dagis igen och jag på möte.

• HäckHäxan
    Mammatilltvåprinsar skrev 2012-01-02 23:01:37 följande:
    Att en så kallad "vän" varit riktigt taskig mot min tvååring idag. Riktigt kränkande taskig. Behöver jag säga att det numer är en fd vän?
    Men usch hur kan man ens vara taskig mot en tvååring när man är vuxen
  • HäckHäxan
    Mamma0911 skrev 2012-01-02 23:03:47 följande:
    Att det inte ska vara skottat i morgon då jag ska fara med dottern på dagis, Det har kommit över 10cm snö å det snöar ännu Obestämd Känns drygt att ploga med vagnen
    Pulka?
  • HäckHäxan
    Trivelina73 skrev 2012-01-06 16:03:10 följande:
    Att systemet är stängd och jag är sugen på rödvin så här nu när min barnfria vecka började... Livet är sååå hårt!
    Synd att vi inte bor nära, för du kunde fått en flaska va mig, jag dricker det inte och har tre stående här hemma.
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?