Inlägg från: Anonym (b-day) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b-day)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Måste fira min födelsedag utan min pojkvän, som för tillfället sitter i fängelset, och utan mitt barn+ att jag sovit max 1 timma inatt och mår illa och är sjukt sliten men måste ändå vara igång hela dagen idag.
    Men annars så är det helt ärligt lugnt :P Har ju mina vänner som stöttar och dom ska dra med mig ut ikväll så vi får väl se hur många shotar det krävs för att man inte ska bry sig så mycket :P

• Anonym (b-day)

min pojkvän ska ringa mig, men jag är jätte orolig för att jag ska råka somna- är så jävla trött. och han får bara 1-2 samtal per dag :s

• Anonym (b-day)

Jag saknar min dotter som är placerad, trots att jag vunnit i rätten, och trots att jag vill ha hem henne NU.
    Jag saknar min pojkvän..

Det är ju dom två som gör att jag ler när jag vaknar, men ja.. båda är borta just nu.. och jag vet inte hur jag ska göra för att få träffa min pojkvän, dottern träffar jag 1 gång i veckan..

• Anonym (b-day)

Att jag måste fira jul utan min dotter för andra gången, och jag får inte heller fira jul med min pojkvän eller familj..som tur är så kommer mina vänner efter de firat jul, så det lär bli roligare då..

• Anonym (b-day)

Att jag ska till en advokat runt 4, men jag har inte kunnat sova något alls inatt, så jag kommer slockna i mötesrummet! (eller råka försova mig om jag skulle lyckas somna.)
    Samt- och även anledningen till min sömnbrist- att min pojkvän var på rättegång förra veckan, och idag ska vi få domen, och jag är så otroligt nervös! Jag är bara så glad för mina vänner som ska vara med mig och hålla min hand då jag får beskedet. :)

Är så jävla orolig, för det handlar om flera år..
    Och advokaten är om mitt barn, vars idiot till pappa snart ska komma ut ur fängelset- inte samma som ovan- och fortfarande är knarkare.. Ja.. Inte sådär super lycklig om jag ska vara ärlig. och på allt det så.. ja.. Alla kollar snett på mig och pratar bakom min rygg för att jag är tillsammans med den jag älskar och följer mitt hjärta, och försöker göra det som är bäst för alla. Men det hjälper ju inte.. Till och med min pojkväns familj ser på mig med avsky- varför vet jag inte faktiskt.. 

• Anonym (b-day)

att jag känner mig otroligt ensam, att jag måste städa lägenheten, och snart gå ca 400 m (!!!) för att hänga tvätthelvetet.. och att jag förmodligen lider av näringsbrist trots att jag äter rätt... är yr hela tiden, och mår jätte dåligt, och jag är inte sjuk eller nått..
    samt att hela jag skakar då jag står upp..

• Anonym (b-day)

Slits mellan min lojalitet och min moral. Det får mig att 1, vilja kräkas 2, känna en gigantisk tyngd på mina axlar.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?