Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att ju fler som rycker i mig och tycker att jag bör engagera mig i än det ena och än det andra, ju mindre engagerad känner jag mig.
att jag inte har något jobb och får inget jobb och att det återigen kommer bli ett gap mellan inkomsterna.
Ångest för räkningarna som fortfarande ligger obetalda för att det saknas pengar. Ångest för dottern som mår dåligt och vill ta livet av sig.
De två minsta barnen har avverkat två veckor av magsjuk aoch det verkar inte släppa.
Att bebis inte vill komma ut! Min kropp orkar inte bära oss längre och bilf*n är trasig och mannen jobbar 12h om dagen, fånge i mitt eget hem.
Att det är helg och jag har ändå dåligt samvete för att jag inte jobbar/städar/tvättar/annat som alltid måste göras.
Jag springer nog iväg och städar toan
Att jag har en läkar tid nästa vecka för att se om det jag misstäker är cancer. Har knölar från armhålan ner i bröstet...Tiden går så sakta...
Att jag borde sitta och skriva på min kandidatuppsats men istället hamnade jag här, fast i familjelivträsket.
Mitt största problem idag är att jag mår så illa att jag har svårt att fokusera på mitt jobb. Blir sur på mig själv för att det är så många som skulle ge vad som helst för att få byta med mig.