• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym
    Anonym (sitter i skiten) skrev 2011-12-02 12:06:21 följande:
    Vårt bekymmer är att vi idag fick brev från kommunen att vi måste göra om vårt avlopp! Vi har tre kammarbrun och stenkista.... det kostar MASSOR och vi har räkningar för 23000 VARJE månad.. det är hela sambons lön... jag är arbetslös och vi har en dotter... och får inte låna mer på banken......*gråter*
    Avundsjuk, haha, sista månaden hade vi räkningar på ca 40000, dock har ju min sambo ut runt där varje månad, men ändå! Hur lyckas ni leva SÅ snålt?
  • Anonym (motvals)

Att ju fler som rycker i mig och tycker att jag bör engagera mig i än det ena och än det andra, ju mindre engagerad känner jag mig.

• lille Birger
    accept skrev 2011-12-02 13:13:31 följande:
    Är irriterad på en av brudtärnorna (ska gifta mig nästa vecka), som tror att allt handlar om henne och hennes pojkvän..BLÄH!
    Dålig stil av henne, exakt vad är det hon gör?
  • Anonym

att jag inte har något jobb och får inget jobb och att det återigen kommer bli ett gap mellan inkomsterna.

• Anonym

Ångest för räkningarna som fortfarande ligger obetalda för att det saknas pengar. Ångest för dottern som mår dåligt och vill ta livet av sig.
    De två minsta barnen har avverkat två veckor av magsjuk aoch det verkar inte släppa.

• JennieMAS90

Att bebis inte vill komma ut! Min kropp orkar inte bära oss längre och bilf*n är trasig och mannen jobbar 12h om dagen, fånge i mitt eget hem.

• Caila

Att det är helg och jag har ändå dåligt samvete för att jag inte jobbar/städar/tvättar/annat som alltid måste göras.

Jag springer nog iväg och städar toan

• Anonym

Att jag har en läkar tid nästa vecka för att se om det jag misstäker är cancer. Har knölar från armhålan ner i bröstet...Tiden går så sakta...

• Anonym (studenten)

Att jag borde sitta och skriva på min kandidatuppsats men istället hamnade jag här, fast i familjelivträsket.

• Anonym (gravid)

Mitt största problem idag är att jag mår så illa att jag har svårt att fokusera på mitt jobb. Blir sur på mig själv för att det är så många som skulle ge vad som helst för att få byta med mig.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?