• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • LillaLady

Datorn har fått en trojan, mobilen vägrar starta sig, love sucks o idag är en dag jag önska aldrig börja.

Dum spiro, spero
  • LeiaBus2010

ägglossningsvärk så ja spricker.... snorig febrig dotter med diarré, ont om pengar.... aa det är en ganska jobbig dag... 

• Anonym (fijatas)

..att jag har telefon möte med min försäkring ang min totalkvaddade bil, bråkar och blir upprörd -ingen höjdare för en höggravid!! Är nervös.. wish me luck! Ska få slutbudet idag ..

• niwina

dagens problem just nu är att jag har ont i tandköttet efter att jag drog ut en visdomstand i tisdags och att jag knappt har kunnat sova sen dess, trots mitt värktablett pillrande.

• Anonym

Att min man och jag ska skiljas, två barn, hus och allt annat och jag är bara trött....

• Aprilia77

Mitt största bekymmer idag är att jag i morse upptäckte att den våningssäng, som tagit oss två dagar att montera ihop, inte går in genom sonens sovrumsdörr,. Vi måste skruva ner den igen och montera ihop den igen inne i rummet.. Suck.

• Anonym (Suck)

En kund har blåst oss på nära 100.000 kr och sabbat vår ekonomi nu innan julen... Suck suck suck......

• Mynta

3-åringen sitter på toaletten och bajsar, jag måste torka honom när han är klar men mår illa som ett as och kommer troligen inte att må bättre lite bajs... Kräks

• Anonym
    Aprilia77 skrev 2011-12-02 09:58:04 följande:
    Mitt största bekymmer idag är att jag i morse upptäckte att den våningssäng, som tagit oss två dagar att montera ihop, inte går in genom sonens sovrumsdörr,. Vi måste skruva ner den igen och montera ihop den igen inne i rummet.. Suck.
    Och gud så irriterande. Jag hade fått ett bryt...
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?