• FlitigaLis

Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har för liten frys!!! Kan inte baka så mycket som jag vill

• FlitigaLis

Min 3 månaders sons mage är mitt största problem. Vi får ingen ordning på den.. Nästan alltid hård, så ger vi ersättningen med magmedel i då småbajsar han hela tiden.

• FlitigaLis
    hon mot strömmen skrev 2012-04-16 20:04:11 följande:
    Nu ska jag städa upp all skit som har spolats upp på golvet i källaren, efter att vi har haft stopp i avloppet. Allt for bakvägen så nu luktar inte min källare allt för fint. Återkommer när den luktar rent och fint igen.
    Usch och fy va äckligt det låter
    Anonym (33) skrev 2012-04-16 21:29:13 följande:
    Migrän..
    Det är inte roligt! Hade det i natt också, tack gode gud för treo
  • FlitigaLis
    jennifer1989 skrev 2012-04-17 09:02:13 följande:
    Foglossningar...
    stackars!! Inte roligt alls, mina vill inte ge sig. Min son blir 3 månader imorn och jag har fortfarande känningar av foglossningar
  • FlitigaLis

Att min lilla älskling fått sina 3-månaders vacination idag och jag hoppas inte han får ont och feber

• FlitigaLis

Att jag köpte fel storlek på blöjorna av gamal vana, har nu två oöppnade paket som han kommer att växa ur när som helst

• FlitigaLis
    Anonym (twisted) skrev 2012-05-03 07:35:02 följande:
    Att jag måste sy klart alla mina projekt innan bebisen kommer! 4 v till bf och är superstressad.. men dagen slutar nog ute i loungen på utealtanen iaf :)
    Vad ska du sy för skoj??
    Anonym skrev 2012-05-03 07:30:03 följande:
    Att min man snodde min lunch som jag skulle ha på tåget idag så jag får ingenting att äta från frukost, nu, tills kl.20 ikväll. Tack för den
    Kan du inte köpa dig mat på tåget?
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?