• accept

Vad är ditt största bekymmer idag?

Är irriterad på en av brudtärnorna (ska gifta mig nästa vecka), som tror att allt handlar om henne och hennes pojkvän..BLÄH!

• accept

Ingenting för tillfället, men ska jag hitta något..hm, ja att maken förbjudit mig att köpa min fjärde svindyra väska (Mulberry) denna hösten. 
    Köpte två Louis Vuitton och en Marc Jacobs förra månaden nämligen.... 

• accept

Fasar för hur tusan jag ska lyckas böka på dotter+vagn+väskor på X2000 om 1,5 månad...och att jag har sisådär 5-6 maskiner tvätt att tvätta idag, och en mastodont hög att vika.

• accept
    cajsasmamma skrev 2012-01-05 11:33:10 följande:
    Packa smart! Va i tid till tågstationen så ni kommer på rätt vagn direkt så kommer det och gå galant! Och om möjligt ta med målarbok, färgpennor, bok, datormed film så kommer resan går galant!
    tack för tipsen! Tänkte låta maken ta lite med sig, typ kläder och blöjor och sånt när han åker två dagar innan (han ska på kurs), och sedan bara ta med ombyte, etc. till tågresan, och som du säker, leksaker

• accept

Jag är trött då dottern envisades med att det var en jättebra idé att vakna 3 gånger inatt och vara tokglad alla gånger (bättre det än att hon hade varit ledsen!) och sedan ta en kvart på sig att somna om.
    Ja, jag är bortskämt med en liten tjej som sovit hela nätter sedan 3 veckors ålder! 8 månader nu, så misstänker det är en utvecklingsfas som spökar. 

• accept

Har en liten finne precis över ena läppen som gör svinont..inte haft typ en enda finne sedan graviditeten och dottern är nu nio månader, hade glömt hur sjukt ful och ofräsch man känner sig
    Misstänker dock att det beror på ägglosning, för nu när jag tänker efter har jag fått en eller två finnar i samband med ägglossningen sedan graviditeten.. 

• accept
    emmachristina skrev 2012-01-20 21:15:47 följande:
    Att vi fick hem ett brev från KF Rynkar på näsan
    usch, lider med er..plötsligt blev mitt problem fjantigt
  • accept

Att jag har både ett linne, en kofta och en såndär tjockare Odd Molly-kofta (lovely knit heter dom kom jag på nu) på mig, och ÄNDÅ fryser. Suuck.

• accept

Dottern sjuk och febrig. Maken har mottagning hela dagen och jag vill gå och träna men har JÄTTEDÅLIGT samvete om jag lämnar dottern till sin mormor, som hon tycker jättebra om. Suck..

• accept

Att vi är på sjukhus med dottern som för tredje dygnet får antibiotika intravenöst, och nu har dom hittat bakterier i blododlingen också...får veta mer imorgon. HÅLL TUMMARNA för oss, snälla. Inte okej för en 10-månaders tjej

• accept

Att min man åker på kurs idag och är borta till fredag. En del i hans ST-utbildning, men skittrist ändå.

• accept
    Anonym skrev 2012-03-16 21:32:46 följande:
    Att jag funderar på att ringa amulans p g a smärta i magen.
    Så ont har du inte så du behöver ambulans om du kan skriva här...
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?