Inlägg från: tackförfisken |Visa alla inlägg
  • tackförfisken

Vad är ditt största bekymmer idag?

Försäkringskassan strular för mig
    Är själv med alla tre barnen tills på lördag( sambon bortrest)
    Vet inte om jag får ledigt över jul( vi som skulle åka iväg)
    Har ingen torktumlare och ett berg av tvätt
    Soffan har gått sönder ( precis före jul såklart)
    Bilen är trasig( avgasröret är av, precis före jul det med)
    Massa med små världsliga problem som ska botas med Greys och lite godis.. ( ja, snor resterna av barnens lördagsgodis )

• tackförfisken

Anonym ( med knölar): Var själv till doktorn för ett tag sedan... i dom flesta fall är det bara inflammerade lymfkörtlar. Var så även för mig. Försök att ta det lugnt och tänk inte så mycket på det, är nog ingen fara.

• tackförfisken

Vart fan är alla lusselinnen och ljus? Vänt upp och ner på garderober och stökföråd nu.. Behöver på måndag!!!

• tackförfisken

Slutat med cerazett ( blev bara mera galen av dom) och nu har jag mensvärk from hell ! Skjut mig!

• tackförfisken
    HäxanSurtant skrev 2011-12-11 20:22:54 följande:
    *skjuter fort* bättre?
    nja...testar med dubbeldos alvedon,ostkrokar och soffan! Hade tänkt leta lusselinne i st 116 men mellantrollet får nog nöja sig med ett lakan lr nått.
  • tackförfisken

Anonym ( tårar) ibland kan en fängelsedom vara enda chansen att få hjälp!
    Detta är något många missbrukare vet, tyvärr!

• tackförfisken

Sambon bortrest igen...tills på lördag. Tar hela lasset med lämna, hämta, mat, aktiviteter, läxor själv just nu. Tre små!
    Alla ni ensamstående/ enastående föräldrar .... Ni är så fantastiska och har all min beundran. Vilket jobb ni gör!
    Ska krama lilla mamma sedan och tacka för allt hon fixat för oss barn!

• tackförfisken

Yngsta har åkt på ögoninfektion:( som att det behövdes nu.....

• tackförfisken

Försökte fredagsmysa .... Sprutade ner hela köket och barn med julmust. Nu sitter alla tre i duschen ( jupp det går om men packar rätt) och jag måste nog skura... hur jag ska få bort prickarna i taket vete fan.
    Önskar verkligen att sambon kunde ta sig hem nu .... han har smitit till Stockholm !

• tackförfisken

Och nu saknar jag min katt... Gamla gubbar ska inte vara ute och ränna på nätterna, spec inte på vintern:(

• tackförfisken

Får troligen ta bort min katt i morgon...har haft han i 12 år! Fan !

• tackförfisken

Lagat bilar för 12 000 kr, det suger!
    Och så har jag ingen tid... behöver just nu fler timmar på dygnet, och en bra barnvakt.

• tackförfisken

Magsjuka! Städat hos äldsta hela natten. Nu vet jag vad som väntar, hon har två yngre syskon. Sambon kommer snart hem från jobbet, funderar på att ta in på hotell någonstans under helgen.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?