Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag just haft mitt andra missfall på bara några månader, börjar misstänka att det är något fel på mig....
Att jag just haft mitt andra missfall på bara några månader, börjar misstänka att det är något fel på mig....
Att min kille som skulle fira julafton med mig har ställt in det för att fira med sin mamma i stället och hon vill inte följa med till min släkt. Han vill inte lämna henne ensam på julafton och det kan jag förstå men jag känner mig lite övergiven ändå
Mitt problem idag är att komma underfund med ifall jag verkligen älskar min man och om mina förändrade känslor har med förlossningsdepressionen att göra eller om jag börjat tänka och reflektera mer än tidigare nu när nyförälskelsen lagt sig.
Att dom 200 kr jag har på kontot på något magiskt sätt ska räcka till mat för 4 personer i minst 14 dagar..
Att jag och sambon skulle gått på bio men han är så bakfull och har bara legat i soffan hela dagen så det blir inget.
Att min sovmorgon försvann. Att jag numera är ledsen vardag som helg.
Att få en tandläkartid till min man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är ju fullbokat ända fram till mars på vissa ställen!
Vi som alltid faller för fel män
Att jag ska avliva min underbara hund imorgon. Hon bet ett barn. Barnet fick bara blåmärken. Men tänk om hon biter värre nästa gång? Känner mig som en hundmördare. Men hon har blivit konstigare och konstigare senaste halvåret. Inte elak men dels som en busig valp och dels förvirrad och överdrivet vaktig.
Att jag inte vet hur jag ska hantera att min lillasyster är gravid när jag själv har försökt i 5 år!
R.I.P 3 feb 2012 Min lilla gumma!
Normalt sover man djupt av första sprutan och dör av andra.
Hon dog omedelbart innan halva sprutan var given.
Valet var rätt ändå, hon skulle ha dött även på en operationsbordet ifall hon skulle ha haft fysiskt fel.
Min största problem idag... Funderar idag om jag gjorde fel i att avliva henne. Hon bet trots allt ett barn hårt, såg blåmärket igår, skulle hon inte ha haft onepice på sig så skulle de ha slutat illa. Hon var utan den bara någon minut innan, övertalade henne att ta på sig den för hon skulle iväg hem snart ändå. Om hon skulle ha sprungit runt i trosa och linne så tror jag att hon skulle ha behövt åka akut in till sjukan.
Kändes konstigt att sova inatt utan henne, hon andades så högljudt. Hördes alltd mest av oss alla i rummet. Det var inte tung andning utan bara.. Högljutt.
Dagens problem, att det är svårt att finna en ny hundvän till min hund som är kvar. Märker att han inte alls trivs att vara ensam. Så jag söker efter en billig hund på blocket, men då ska man tydligen bo i Stockholm eller neråt för att kunna få tag på en sådan. 3000kr på avlivning och få hem askan, känns i börsen, har inte råd med en som går på 4000 och kanske ska också kanske behöva kastreras, om de inte är en tik då. Men även 4000 känns mycket nu.
att vi aldrig kommer ha råd att köpa hus
Att mensen kom idag, ingen bebis denna gång heller :(
mitt största bekymmer idag är att ett par av mina kollegor snackar så förbannat mycket skit om mig. Det gör mig förstås ledsen
:(