Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag just haft mitt andra missfall på bara några månader, börjar misstänka att det är något fel på mig....

• Anonym (ledsen)

Att min kille som skulle fira julafton med mig har ställt in det för att fira med sin mamma i stället och hon vill inte följa med till min släkt. Han vill inte lämna henne ensam på julafton och det kan jag förstå men jag känner mig lite övergiven ändå

• Anonym (ledsen)

Mitt problem idag är att komma underfund med ifall jag verkligen älskar min man och om mina förändrade känslor har med förlossningsdepressionen att göra eller om jag börjat tänka och reflektera mer än tidigare nu när nyförälskelsen lagt sig.

• Anonym (ledsen)

Att dom 200 kr jag har på kontot på något magiskt sätt ska räcka till mat för 4 personer i minst 14 dagar..

• Anonym (ledsen)

Att jag och sambon skulle gått på bio men han är så bakfull och har bara legat i soffan hela dagen så det blir inget.
    Att min sovmorgon försvann. Att jag numera är  ledsen vardag som helg.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (tycker synd om) skrev 2011-12-03 20:40:41 följande:
    Vad ledsamt det här inlägget var. Brukar han festa ofta eller?
    Nej, inte ofta. Men jag blir så ledsen för att vi aldrig hittar på något. Han nöjer sig med att bara ligga på
    soffan hela dagarna.
    Vi hade planerat att gå på bio idag och det hade han glömt sa han förut. Vi hade ju inte kunnat gå eftersom han var så jävla bakfull.

Jag är så ledsen för att jag känner mig ensam.
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (tycker synd om) skrev 2011-12-03 21:05:38 följande:
    Kan du inte bestämma något med en kompis? Strunta i honom. Gå ut och ha kul och låt honom ligga där och slöa. Kramar till dig.
    Blir nog fast hemma ikväll. Har knappt några vänner kvar här längre, de som finns är så upptagna jämt. Usch vilket skit. Det känns som att jag sitter fast med båda benen i en stor rävsax.
    Tack för kramarna, de behövs idag.
  • Anonym (ledsen)

Att få en tandläkartid till min man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är ju fullbokat ända fram till mars på vissa ställen!

• Anonym (ledsen)

Vi som alltid faller för fel män Gråter

• Anonym (ledsen)

Att jag ska avliva min underbara hund imorgon. Hon bet ett barn. Barnet fick bara blåmärken. Men tänk om hon biter värre nästa gång? Känner mig som en hundmördare. Men hon har blivit konstigare och konstigare senaste halvåret. Inte elak men dels som en busig valp och dels förvirrad och överdrivet vaktig.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (ja) skrev 2012-02-02 13:56:49 följande:
    tänk om alla var så ansvarsfulla som du! kram!

Tack! Hon är bara åtta år. Men ja, hon är inte riktigt hon längre. Jag vill ta bort henne innan hon blir farlig och att familjen med alla barn (både mina och syskonbarn och barnens vänner) ska inte minnas henne som den farliga och konstiga hunden. Så här kan de minnas henne som snäll men sjuk därför bet hon engång och fick det bättre i himmelen. Har velat ta bort henne i några månader. Har sett att hon har förändrats för mycket på ett oroande sätt. Men blivit övertalad att avvakta.
  • Anonym (ledsen)

Att jag inte vet hur jag ska hantera att min lillasyster är gravid när jag själv har försökt i 5 år!

• Anonym (ledsen)
    Anonym (ja) skrev 2012-02-02 14:16:36 följande:
    Du tänker så sunt, vi väntade och det resulterade i att hunden bet mig i armen så att det blev ett stort köttsår och fick sy och akut avliva hunden, var inte ett dugg som jag tänkte att hunden skulle få gå vidare till himmelen, men har klart bäst där, får säkert äta hundben nu.

Bra för barnen att minnas hunden som den varit, tänk att hunden kan ju inte må så bra heller att inte få vara den alltid varit mot er, tyvärr åldras djuren så fort och det gör alltid lika ont att ta bort dem, men du gör alldeles rätt!

Tack! Det där behövde jag höra. Att det kan verkligen sluta så. Har fått förklara det om och om igen till maken och barnen. Att hur bra kommer vi må när hon tillslut biter genom. Nu blev det bara blåmärken och barnet gosa med hunden efteråt. Och jag förklarade flera gånger och tydligt att hon är sjuk och måste nu till himmelen. Och att flickan som blev biten ska förstå att det inte är hennes fel och att nästa gång kan det gå illa! Hon tog upp sin lillebror som exempel och ja, vi gör det för attbeskydda alla från blod och sys. Hon tog det bra.
  • Anonym (ledsen)

R.I.P 3 feb 2012 Min lilla gumma!

Normalt sover man djupt av första sprutan och dör av andra.
    Hon dog omedelbart innan halva sprutan var given. 

Valet var rätt ändå, hon skulle ha dött även på en operationsbordet ifall hon skulle ha haft fysiskt fel. 

• Anonym (ledsen)

Min största problem idag... Funderar idag om jag gjorde fel i att avliva henne. Hon bet trots allt ett barn hårt, såg blåmärket igår, skulle hon inte ha haft onepice på sig så skulle de ha slutat illa. Hon var utan den bara någon minut innan, övertalade henne att ta på sig den för hon skulle iväg hem snart ändå. Om hon skulle ha sprungit runt i trosa och linne så tror jag att hon skulle ha behövt åka akut in till sjukan. 

Kändes konstigt att sova inatt utan henne, hon andades så högljudt. Hördes alltd mest av oss alla i rummet. Det var inte tung andning utan bara.. Högljutt.  

Min lilla gumma (hon är överst) 
  • Anonym (ledsen)
    emmachristina skrev 2012-02-04 13:08:26 följande:
    Anonym ledsen: Om en hund plötsligt biter någon oprovocerat och aldig visat tendens till det tidigare så är det oftast något som inte står rätt till med hunden :( min systers hund gjorde samma mot hennes 2 åring och fick flytta till våran pappa. Dock visade det sig att hon hade fått cancer i hela kroppen så vi tror att det var därför hon reagerat som hon gjort. Hon hade väl ont och mådde inte bra redan då.

Men förstår att det känns tungt!! Jag får tårar i ögonen när jag tänker på min systers hund, saknar henne varje dag. Vi stod varandra nära då jag vuxit upp med henne. Det är en stor sorg att bli av med sin bästa vän... Kram!
    Joo, hon hade börjat bli konstig redan i höst. Så på sätt och vis är jag glad för att jag la som måttstock, den dagen hon biter ett barn (eller någon annan) då är det dags. Och den dagen kom. Hon dog redan av halva sövningen, inte av själva överdosen som gavs sen. Jag har misstänkt ett tag att hon kanske hade cancer eller nåt. Men hon verkade frisk så kanske det var senilitet? Hennes genpol var inte det bästa heller för den delen, föräldrar och mor och farföräldrar, ja hela bunten var hennes syskon. Rynkar på näsan När hon flyttade till mig så var hon trasig i nerverna men aldrig att hon gick på barnen, sen fick jag ordning på henne efter väldigt väldigt lång tid av arbete  med henne och när hon hade varit bra i ett halvår så började hon bli konstig. Och jag anade att de var annat på gång, men trodde inte att de skulle gå så fördömt fort!
  • Anonym (ledsen)

Dagens problem, att det är svårt att finna en ny hundvän till min hund som är kvar. Märker att han inte alls trivs att vara ensam. Så jag söker efter en billig hund på blocket, men då ska man tydligen bo i Stockholm eller neråt för att kunna få tag på en sådan. 3000kr på avlivning och få hem askan, känns i börsen, har inte råd med en som går på 4000 och kanske ska också kanske behöva kastreras, om de inte är en tik då. Men även 4000 känns mycket nu. 

• Anonym (ledsen)

att vi aldrig kommer ha råd att köpa hus

• Anonym (ledsen)

Att mensen kom idag, ingen bebis denna gång heller :(

• Anonym (ledsen)

mitt största bekymmer idag är att ett par av mina kollegor snackar så förbannat mycket skit om mig. Det gör mig förstås ledsen
    :( 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?