• Fru U

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att mina nära och kära går bort i förtid

Jul är bäst!
  • Fru U
    MammatillWilhelmina skrev 2011-12-04 11:25:05 följande:
    Vilka meningslösa problem dom flesta har. Så läser man om dom som skriver att sina barn kanske inte överlever sin cancer.
    Vi kanske ska sluta klaga och vara tacksamma istället?
    Jag tycker det är oerhört skönt att läsa om det du ser som meningslösa problem. Det gör mig glad (ta det på rätt sätt ni som skriver i tråden ) att livet, i varje fall just nu, inte är värre än så.

Sen kan det mycket väl vara så att livet är skit för dessa personer men att tex att hårsprayen är slut (eller nåt) är det som de orkar med att bry sig om för det andra är för svårt för att hantera

Jul är bäst!
  • Fru U
    Quiet thoughts skrev 2011-12-04 11:45:40 följande:
    Att jag inte får krama in dotter och ge henne paket på hennes 8 års dag som är idag, för hon är ett Änglabarn som bara blev 6.5 år. Gråter
    Beklagar
    Jul är bäst!
  • Fru U
    Thuleslapper skrev 2011-12-07 22:49:44 följande:

Imorgon kl 13:00 ska vi till USÖ för att göra vårt enda FET.
    Min största oro är att de ska ringa vid 08:00 för att meddela att vår lilla pingvin inte överlevde upptiningen....

Lycka till. Hoppas eskimån överlever och att du om typ två veckor får ett fet Plus
    Jul är bäst!
  • Fru U
    Thuleslapper skrev 2011-12-07 22:59:29 följande:
    Tack Fru U, jag hoppas detsamma.
    Då det är ett 6-dagars så blir insättningen dag 20 och TD vore väl nästa vecka.
    Då fyller min mamma 60 och det vore så härligt att kunna få ge henne den gåvan att hon äntligen skulle bli mormor.
    6dagars? Mer än blastocyst eller?

Ska hålla tummarna för dig (och alla andra ruvare)
    Jul är bäst!
  • Fru U
    Thuleslapper skrev 2011-12-07 23:10:13 följande:
    ÄP var en tisdag...... de provade att odla en blastis.. men då USÖ är stängd på helgen så kollade de på måndagen efte, alltså dag 6.
    Det ska tydligen vara den sista möjligheten då äggskalet tunnas ut ordentligt fom dag 7....
    Jag förstår.

Femdagars är det enda jag fått tillbaka.

Jag tror det går hur bra som helst för er Lycka till imorgon.
    Jul är bäst!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?