Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag beställt en blue-ray box med alla Harry Potter-filmerna helt ny och så visar det sig att den första filmen inte fungerar (däremot alla andra). Så nu måste jag ta reda på hur jag reklamerar till amazon..
Att jag beställt en blue-ray box med alla Harry Potter-filmerna helt ny och så visar det sig att den första filmen inte fungerar (däremot alla andra). Så nu måste jag ta reda på hur jag reklamerar till amazon..
Att jag har så jäkla mycket att göra.. Mastodonttenta (den enda tentan på terminen)i socialrätt, familjerätt och miljörätt (allt i samma) om en vecka, måste träna in ny koreografi eftersom jag ska instruera den nya releasen på måndag och så ska jag döma i en sport i helgen..
Idag har jag inte så mycket bekymmer. Men..
.. Det är lite jobbigt att en platschef på ett gym där jag tränar väldigt mycket fortfarande verkar vara arg på mig för ett misstag jag gjorde för två månader sedan. För en månad sedan frågade jag om vi var ok (bad om ursäkt hur många gånger som helst när det hände och även vid det tillfället för en månad sedan). Hon sa att hon hade "släppt det" och vi kunde prata normalt även när vi var själva. Men nu är hon sådär stel mot mig igen och tittar knappt på mig och låtsas som att jag inte finns om vi är flera personer som står och pratar. Jag är instruktör fast instruerar inte på det gymmet men det är ofta att jag står och pratar med andra instruktörer och deltagare.
Jag har gått en utbildning genom ett annat gym i samma kedja och tänkte teamat med en instruktör på "platschefens" gym och hon antydde att jag gått bakom ryggen på henne?! genom att fråga den andra instruktören om jag kunde teama med den osv. Fastän jag skrev ett mail till platschefen för att fråga henne om det var ok att jag o den andra instruktören teamade och jag sa i mailet att det var ok för den andra instruktören. Förstår verkligen inte platschefen ibland. Jag ångrar händelsen så jävla mycket och önskar att jag kunde backa tiden men det kan jag ju inte.... Så snälla kan du inte släppa det på riktigt??! Jag har lärt mig min läxa, hårt...
Förutom det rullar det på bra just nu, blivit godkänd i mina juridiktentor som var i december (fick reda på resultaten igår och idag), skrivit klart uppsatsen som skulle in i måndags och den borde bli godkänd eftersom det är den första vi skriver och de bara kräver 2/10p och opponerat på annan uppsats idag. Imorgon börjar nästa termin och jag har inga tentor eller annat släpandes :D
Just nu är det att min lägenhet är så jäkla kall, bara 18 grader.. Tur att jag har en elmadrass i sängen som jag snart ska gotta ner mig på. Annars skulle det nog vara att jag ligger en hel del efter med att läsa kurslitteratur och att jag är så trött på de himla finnarna jag får av mina p-piller. Har testat de flesta preventivmedel nu och alla ger mig finnar. Gah!!
Att jag inte kommer få sova så många timmar tills jag ska upp och jobba imorgon :/ Och iofs ännu värre är att jag "måste" sommarjobba på mitt jobb som jag är tjänstledig från medan jag pluggar och göra mina skittråkiga arbetsuppgifter hela jävla dagarna vilket innebär att sitta och lyssna på folk som skyller ifrån sig och gnäller... Det var ju av anledningen att jag hatar arbetsuppgifterna som jag tog tjänstledigt och jag trodde verkligen att förra sommaren skulle bli den sista där :(
Ingenting. Känns som det inte är ofta man kan skriva så men just nu har jag inga bekymmer.
Jag är förkyld och lite stressad över att jag ska börja skriva D-uppsats imorgon och inte har en aning om "hur" man gör eftersom jag aldrig skrivit en C eller D-uppsats tidigare.
Just det, min vikt också. Lägger på mig fett fastän jag tränar extremt mycket och äter hyfsat bra. Orkar inte vara bitter längre över hur illa kläderna sitter, hur stora mina lår är, att jag har svårt att hitta kläder som passar öht, att jag skulle kunna göra de där övningarna så mycket bättre om jag bara hade mindre vikt att släpa på men samtidigt verkar det inte finnas något som hjälper :(