• Sommarlöv

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag har så förbaskat ont i min svanskota. Vill inte ens tänka på hur det kommer bli när det är dags för bebisleveransen.....

• Sommarlöv

Att det regnade på oss idag när vi var på Liseberg julmarknad. Mina vantar blev blöta och kalla. Sedan vann jag ingenting heller på lotterierna. Stackarna mig som blev utan all den goda chokladen!

• Sommarlöv
    Anonym skrev 2011-12-11 21:29:15 följande:

Att mitt ex har informerat mig om att han anmält mig för stöld då han lät mig använda hans kort till att köpa en dator till barnen. Han sa även åt mig att ta ut Thailändska Bath på forex med kortet då dom ska åka till Thailand i Januari, Nu säger han till mig att han anmält mig för stöld :// Känner mig helt hjälplös i det här. Jag har ju gjort det här, men med hans tillåtelse! Vad ska jag göra?

Det förstår jag att det är ett bekymmer...lite värre än vad många har här.
  • Sommarlöv

Att precis när vi anlänt till mina bästa väns födelsedagskalas så fick vi åka hem igen. Lillkillen sa: Oj, kisset kommer snabbt.....det var inte kiss! Hoppas, hoppas att vi slipper vara magsjuka någon i familjen på julafton, för det skulle verkligen suga. Dessutom är tanken att vi ska fira jul på annan ort och jag har redan lagt min mans julklappar där. Vore väldigt tråkigt om vi var fast i Göteborg med magsjuka och min mans julklappar desutom var på annan ort...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?