Inlägg från: Hallonblomman |Visa alla inlägg
  • Hallonblomman

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag är väldigt nära tresiffrigt på vågen, vilket jag är min stora skräck!! (gravid i v 35)

Engla och Pyret ♥
  • Hallonblomman
    Nossmiarfe skrev 2011-12-02 06:18:22 följande:
    Att jag vill ha tillbaka min dotter nått så oerhört mycket. Hon tog sitt liv för 2 månader sedan genom att ställa sig framför tåget som kom i 165 km/h .
    Saknaden är enorm.
    Älskade barn jag älskar dig och jag saknar dig. Jag födde dig inte för att du skulle lämna mig. Jag födde dig för att jag älskade dig från första stund.
    Idag fyller din lillebror 11år. Det han önskar sig mest kommer han aldrig få. Det vi alla önskar oss kommer vi aldrig få.

Junis 1997-2011
    Beklagar så! 

Har nog inte så stora bekymmer idag.. 
    Engla och Pyret ♥
  • Hallonblomman

Idag är väl bekymret hur jag ska hinna och orka allt jag vill göra.. Allt från o handla mat, julklappar, leta amningsbh och linne, dotterns luciamys på dagis, laga mat till vår middagsgäst (även om han inte är så petig) allt det i höggravida 37 veckor, med en bebis som håller på o fixera sig så trycket mot bäckenet är ett faktum..

Men men super kvinnan klarar allt, mat och dagis är viktigaste iallafall  

Engla och Pyret ♥
  • Hallonblomman

Att sambon har tagit MIN väska (träningsbagen inte handväskan ) till jobbet, och som skulle börja packa bb-grejerna i den. SUCK jag som verkligen hade sett fram emot och få pyssla med det idag..

Engla och Pyret ♥
  • Hallonblomman

Att jag är nervös in för kommande förlossningen (bf om 8 dagar) Hur kommer den starta, kommer vi hinna, kommer farmor ta väl hand om min ögonsten, JAG SKA FÖDA BARN IGEN hua det skrämmer mig!!

Engla och Pyret ♥
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?