• Nossmiarfe

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag vill ha tillbaka min dotter nått så oerhört mycket. Hon tog sitt liv för 2 månader sedan genom att ställa sig framför tåget som kom i 165 km/h .
    Saknaden är enorm.
    Älskade barn jag älskar dig och jag saknar dig. Jag födde dig inte för att du skulle lämna mig. Jag födde dig för att jag älskade dig från första stund.
    Idag fyller din lillebror 11år. Det han önskar sig mest kommer han aldrig få. Det vi alla önskar oss kommer vi aldrig få.

Junis 1997-2011

• Nossmiarfe

Att min brorsdotter har förlorat en klasskompis idag och för exakt 8 veckor sedan förlorade jag min dotter hennes kusin. Stackars barn som förlorat två nära vänner med 8 veckors mellanrum. Som tonåring är man ju så känslig.

Tycker för övrigt att det är härligt att läsa att en del har samma bekymmer som jag hade innan min dotter dog och visst jag kan också ha banala bekymmer som känns jobbiga men att det är helt riktigt att få tycka att det är ett bekymmer. Allt behöver inte handla om sjukdom och död.

• Nossmiarfe

Anonym vars elev i skolan dog.

Det finns en fin bok som heter "jag känner en ängel" skriven av Cecilia Svensson.

• Nossmiarfe

C K
    din mamma kanske är avundsjuk på att du kan spendera pengar på döda ting medan hon kanske har det knapert.

• Nossmiarfe

Att min f...ing iphone laddare dampar.... (krånglar på vuxenspråk).
    Det är min tredje sedan i augusti.

• Nossmiarfe

Jag saknar dig så mitt barn,

• Nossmiarfe

Anonym (utanför)

Skulle vilja se din granne bo på västkusten vid havet en regnig jul. Hon hade nog bott på utsidan i en sydväst och putsat frenetiskt morgon till kväll. Här går det inte att ha rena fönster. Efter första skuren sitter det salt på rutorna.

• Nossmiarfe

Att vi ska fira första julen utan vår 14 åriga dotter för hon är död.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?