• Anonym (ja)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag är orolig för att killen jag träffar har inte hört av sig sen vid tre, orolig att det hänt honom något.

• Anonym (ja)

Killen jag dejtar har äntligen hört av sig, bara för att han vela säga att han har klamydia, vårdcentralen imorgon! Suck!

• Anonym (ja)

Julen närmar sig, jag har inte bakat, gjort mat, jag har inte tagit upp julgranen, pyntat, städat eller diskat.
    Jag har inte orkat och nu har jag ångest att jag är en sån värdelös orkeslös människa!

• Anonym (ja)

att jag inte har julpapper hemma, köpt chokladaskar jag tänkt slå in som julklapp nu får jag ta tidningspapper istället, morr...

• Anonym (ja)

Avundsjuka.
    Min väninna har dejtat sin kille i 2 veckor och nu är de tillsammans.
    Jag har dejtat en kille i 3-4 månader och han vet inte ännu ens vad han vill.

• Anonym (ja)
    tackförfisken skrev 2011-12-28 20:04:15 följande:
    Får troligen ta bort min katt i morgon...har haft han i 12 år! Fan !
    Kram!!!
  • Anonym (ja)

Hittar inte en fin klänning i storlek 80 till min dotter att ha på 1 års fotografi.

• Anonym (ja)

Fått veta 2 hemligheter jag vill bara bubbla till hela världen.

En kompis till mig är gravid i 3 månaden, hon tvingar killen att bli familj.
    En annan kompis till mig har lurat en kille till graviditet, nu blivit superkär i honom och vet inte om hon ska behålla eller ej, han vill definitivt inte.
    Och BÅDA fick samma bf så därför vill de köra på graviditeten trots killarnas protester.
    Bara jag som vet hur barnen blev till, alla andra tror något annat.
    Tvi

• Anonym (ja)

Att jag tänker på året som hat gått, mycket bra minnen men det negativa tar över.

• Anonym (ja)

Man blir van att ha barnen hos sin pappa, de är med en i tankarna ändå.

Mitt största bekymmer är att mitt barn kommer alltid hem med blåmärken efter att ha varit hos sin pappa, är så less så nu sa jag ifrån, om han inte skärper sig så går jag till socialen! Barnet är så litet så det kan inte få blåmärken så här lätt själv!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?