Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag inte kan låta bli att fundera på om FK-tjejen kommer att anse att jag inte har rätt till sjukpenning när mina första 180 dagar har gått i februari. Och om hon nu anser det, tror hon då att jag kommer börja jobba bara för att jag inte får några pengar? Jag kan ju inte vara igång mer än två timmar i taget, och är sedan ur spel större delen av dagen.
Att jag inte kan låta bli att fundera på om FK-tjejen kommer att anse att jag inte har rätt till sjukpenning när mina första 180 dagar har gått i februari. Och om hon nu anser det, tror hon då att jag kommer börja jobba bara för att jag inte får några pengar? Jag kan ju inte vara igång mer än två timmar i taget, och är sedan ur spel större delen av dagen.
att jag känner att jag orkar inte psykiskt men samtidigt ska ta hand om mitt barn och jag känner bara ilska när det vill utforska världen, ramlar och skriker eller vill krypa i min famn för att klättra, slår mig och skriker, vill inte vara på golvet eller i famnen, trots att jag vet att mitt barn inte förstår och vill bara ha mamma eller lära sig något nytt så känns det som jag ger bort barnet, bara för idag, för jag har inget tålamod eller lust att engagera mig, just idag.
Mitt barns pappa är sjuk och ska ändå ha umgänge med vårt barn.
Jag har hittat den perfekta outfiten till en dejt jag har tänkt ha snart men mammahuden gör så att jag ser mullig ut fast jag är smal
jag ska på dejt imorgon, första gången vi träffas, ska åka buss och söka upp honom på stan, nervös!!!
Att det är kallt ute och jag vela gå ut och shoppa.