• Anonym (ja)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (ledsen) skrev 2012-01-19 00:27:49 följande:
    Vi som alltid faller för fel män Gråter
    håller med! vill du prata om det?
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2012-01-20 21:01:46 följande:

Att jag inte kan låta bli att fundera på om FK-tjejen kommer att anse att jag inte har rätt till sjukpenning när mina första 180 dagar har gått i februari. Och om hon nu anser det, tror hon då att jag kommer börja jobba bara för att jag inte får några pengar? Jag kan ju inte vara igång mer än två timmar i taget, och är sedan ur spel större delen av dagen.

har du inte fått fp och sp samtidigt?
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2012-01-20 21:01:46 följande:

Att jag inte kan låta bli att fundera på om FK-tjejen kommer att anse att jag inte har rätt till sjukpenning när mina första 180 dagar har gått i februari. Och om hon nu anser det, tror hon då att jag kommer börja jobba bara för att jag inte får några pengar? Jag kan ju inte vara igång mer än två timmar i taget, och är sedan ur spel större delen av dagen.

eller mena du första sp? oftast brukar det vara svårare att få förlängt, tyvärr.
  • Anonym (ja)

att jag känner att jag orkar inte psykiskt men samtidigt ska ta hand om mitt barn och jag känner bara ilska när det vill utforska världen, ramlar och skriker eller vill krypa i min famn för att klättra, slår mig och skriker, vill inte vara på golvet eller i famnen, trots att jag vet att mitt barn inte förstår och vill bara ha mamma eller lära sig något nytt så känns det som jag ger bort barnet, bara för idag, för jag har inget tålamod eller lust att engagera mig, just idag.

• Anonym (ja)

Mitt barns pappa är sjuk och ska ändå ha umgänge med vårt barn.

• Anonym (ja)

Jag har hittat den perfekta outfiten till en dejt jag har tänkt ha snart men mammahuden gör så att jag ser mullig ut fast jag är smal

• Anonym (ja)
    Anonym skrev 2012-01-25 19:42:12 följande:
    Stackarn. Men vilken tur att ni höll på 48-timmars regeln!!!!! Annars hade hon kunnat smitta ner en massa folk
    Det struntar mitt barns pappa i, han ska bestämt ha umgänge så snart har vi också sjukstuga.
    Jag har sagt det, om jag blir sjuk, då får han bo här fast han inte vill ha med mig att göra!
  • Anonym (ja)

jag ska på dejt imorgon, första gången vi träffas, ska åka buss och söka upp honom på stan, nervös!!!

• Anonym (ja)

Att det är kallt ute och jag vela gå ut och shoppa.

• Anonym (ja)
    emmachristina skrev 2012-01-31 08:59:09 följande:
    haha .. Dagens största problem här inne, tror jag Flört
    Haha jag försöker vara lite positiv
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?