• Anonym (ja)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Ska följa en väninna på abortmottagningen, gör ont i mitt hjärta att hon måste gå igenom det här.

• Anonym (ja)

En omogen väninna.
    Skrev åt mig sms "längtar till imorgon, får jag träffa min sötnöt" så skrev jag "kåtis *SKÄMT* ;)" så fick jag tillbaka "ja, jag är iaf tsammans med någon ;) blev det innan vi gjorde det"
    för det första kändes det som om hon skrev slampa på min panna och för det andra haha du är ensam men inte jag.
    vi skulle umgås imorgon men det struntar jag i! för jag vet att hon inte skämtade, då hade hon skrivit som jag.

• Anonym (ja)

ungen vill inte sova, jag vill göra lunch, är superhungrig, men går inte när det ska vrålas och vara trött och sur vid mina ben, suck...

• Anonym (ja)

att jag insåg att jag är kär och blottad, han har inte kommit så långt, så jag står här olycklig och vill bara få honom att känna samma som jag!

• Anonym (ja)

Fått nya grannar ovanför mig, som stampar, springer ut och in på balkongen, spelar gitarr, dansar ofta och smäller i skåpen från morgon tills de ska sova.
    Min unge kan inte sova när det är så här, tog fyra timmar på dagen att få henne till ro och en timma nu på kvällen.
    Funderar om jag skulle imorgon knacka på, välkomna dem och kanske påpeka deras stampande, gissar de bott i hus och vet inte riktigt hur lyhörda lägenheter är.
    Seriöst, gnällde över förra tanten för hon dammsög på natten och hade olika karlar som sprang och spolade för jämnan men det här var ändå värst!

• Anonym (ja)

Skulle köpa chokladbokstäver och affärerna har inte den förpackning jag söker, utan en större som fattas bokstaven jag är ute efter, ett argt mail till företaget för att den nya förpackningen finns inte ens på deras hemsida!

• Anonym (ja)
    Euphoria85 skrev 2012-01-08 08:31:38 följande:
    att vi är sjuka... igen.....
    tråkigt att höra, men åh så vackra namn på sönerna!
  • Anonym (ja)
    Anonym (molly) skrev 2012-01-08 20:10:26 följande:
    Att jag är kär och det gör ont!
    förstår!
  • Anonym (ja)

att ungen bestämt göra morgon kl 7 istället för kl 9, vägrade byta  blöja och sparkade bara på mig, vill ha frukost och leka direkt, och jag är ingen morgonmänniska!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?