Vad är ditt största bekymmer idag?
jag har svampinfektion och måste till apoteket, tycker det är så pinsamt när personalen börjar vela diskutera preparat.
jag har svampinfektion och måste till apoteket, tycker det är så pinsamt när personalen börjar vela diskutera preparat.
Äckliga flytningar
att min snygga bikini är för stor så måste ta den fulare som sitter lite bättre.
trött på att min kille bor lång resväg från mig och jag har inte körkort, funderar skaffa det men så ser jag priserna och det tar emot, flytta är inte så bara för någon av oss, då han är fast i jobb och jag har barnets pappa här.
buss har fungerat hittills men nu går det inte ihop med mitt barns umgängesschema.
vi vill träffas mer, även på mina barnhelger men då betyder det att jag ska släpa med mig bilbarnstol och vagn till tre bussbyten och gång.
fan!
att min kärlek bor flera mil bort, har fått mens och går två veckor tills vi träffas igen, hade så sett fram emot sex!
jag måste tvätta, städa, diska och duscha.
jag vill bara ligga i sängen och sova.
ska åka buss och hoppas att enda platsen för barnvagn/rullstol är fri
gynekologen hittade en knöl på mig och jag väntar på remiss till läkare...
Väntar på remiss till kirurgen, ska göra biopsi, de vet inte vad jag har för knöl.
Jag är livrädd det är cancer, jag är nybliven mamma och ung, vad ska mitt barn göra om mamma försvann?
Att jag tror att mitt barns pappa misshandlar eller håller inte koll på mitt barn så det slår sig, jag har gjort en anmälan och väntar på en smärtsam utredning, har nog aldrig känt mig så hatad som nu.