• Anonym (ja)

Vad är ditt största bekymmer idag?

jag har svampinfektion och måste till apoteket, tycker det är så pinsamt när personalen börjar vela diskutera preparat.

• Anonym (ja)

att min snygga bikini är för stor så måste ta den fulare som sitter lite bättre.

• Anonym (ja)

trött på att min kille bor lång resväg från mig och jag har inte körkort, funderar skaffa det men så ser jag priserna och det tar emot, flytta är inte så bara för någon av oss, då han är fast i jobb och jag har barnets pappa här.
    buss har fungerat hittills men nu går det inte ihop med mitt barns umgängesschema.
    vi vill träffas mer, även på mina barnhelger men då betyder det att jag ska släpa med mig bilbarnstol och vagn till tre bussbyten och gång.
    fan!

• Anonym (ja)
    Blomman1 skrev 2012-02-20 22:54:42 följande:
    Att vår 4 IVF har misslyckats, endometeriossmärtor från helvetet, migrän OCH magsjuka på det!

Mkt härlig kombination...

Slå den någon... =P
    KRAM!!!

Jag har också magsjuka
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2012-02-21 08:54:43 följande:
    It´s official. Jag slutar tvätta min sambos kläder tills han skärper till sig och slutar bete sig som en förvuxen tonåring. Igår jobbade han över och kom hem grinig. Tjurade ihop totalt över att jag inte hade lagat kvällsmat till honom. Jag åt rester till kvällsmat tillsammans med dottern när hon åt sin kvällsgröt och sambon hörde som vanligt inte av sig och sa att han var sen. Så han fick skylla sig själv.
    Han lagade till sig och lämnade disken. Igen. Han kan lämna tallrikar och glas kvar i vardagsrummet i en vecka och skyller sedan på mig för att diskmaskinen inte får rent disken. Han gjorde pizza häromdagen, diskade faktiskt långpannan efter sig men lämnade kvar degrester i diskhon så att vattnet inte sjönk undan. Det var i fredags. Idag gjorde jag rent diskhon eftersom det började lukta äckligt som faen. Han gör ALDRIG rent spisen efter sig när han lagat mat och han lyckas alltid skita ner precis hela spisen när han lagar mat.

Vi har gjort så att vi har varsin städvecka.
    Det som ska göras:
    Dammsuga och torka alla golv
    Kolla av om luckorna i köket kan behöva göras rent - ibland blir det ju spill på dem som man inte märker.
    Skrubba rent badkaret
    Skrubba rent handfatet ifrån alla tandkrämsrester odyl
    Göra rent toan.
    Om golven behöver dammsugas en extra gång om det tex blir mycket grus inne så ska det göras.

Detta görs när jag städar. När han städar görs: Dammsugning en gång. That´s it. Vilket gör att allt annat blir totalt nersunkat tills jag ska städa veckan efter.
    Och så undrar han varför jag inte har ens har lust att försöka blåsa liv i min hormonfattiga kropp för sex och varför jag inte är så kramvänlig som förut. Kan det bero på att jag behandlas som en städerska, köksa och mamma till honom istället för det jag ska vara - hans flickvän
    Haha då är vi väl "svin"
    vi moppar golven 1 gång i månaden eller vid behov, dammar vid behov, dammsuger 1-2 gånger i veckan, diskar varje dag, byter sängkläder och handdukar 2 gånger i månaden, tar toaletten 1 gång per vecka eller vid behov, handfatet har vi aldrig skitit då vi sköljer efter tandborstning, köksluckorna när vi ser fläckar, spisen samma sak, tvättar 1-2 gånger per 2 v.
    Det blir inte så skitigt om man städar lite slött efter sig varje gång.
    Dock duschar vi nästan varje dag och byter kläder var 2-3 dag.
  • Anonym (ja)

att min kärlek bor flera mil bort, har fått mens och går två veckor tills vi träffas igen, hade så sett fram emot sex!

• Anonym (ja)

jag måste tvätta, städa, diska och duscha.
    jag vill bara ligga i sängen och sova.

• Anonym (ja)

ska åka buss och hoppas att enda platsen för barnvagn/rullstol är fri

• Anonym (ja)

gynekologen hittade en knöl på mig och jag väntar på remiss till läkare...

• Anonym (ja)

Väntar på remiss till kirurgen, ska göra biopsi, de vet inte vad jag har för knöl.
    Jag är livrädd det är cancer, jag är nybliven mamma och ung, vad ska mitt barn göra om mamma försvann?

• Anonym (ja)

Att jag tror att mitt barns pappa misshandlar eller håller inte koll på mitt barn så det slår sig, jag har gjort en anmälan och väntar på en smärtsam utredning, har nog aldrig känt mig så hatad som nu.

• Anonym (ja)
    Balahir skrev 2012-08-30 16:40:18 följande:
    det är vanligt att barn slår sig, visste du inte det?
    Visste du att det inte alltid stämmer? Barn är olika!
    Sen vet du inte hur blåmärkerna ser ut och storyn bakom det och andra händelser.
    JAG vill vara trygg att mitt barn har det bra när det inte är med mig.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?