• Lattjo

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att det är en kille som är jättepå mig. Jag är ganska nyseparerad och hade inte alls någon tanke på nått allvarligt med honom men han verkar tycka vi är ihop redan och det är inte alls vad jag ville... Nu måste jag säga det till honom också, jag är inte van vid sånt här, har inte varit singel på 10 år ju...

• Lattjo

Att dottern har fått jobbig eksem över hela kroppen och salvan jag har inte hjälper så nu måste jag till barnläkaren idag för att se om vi kan få något nytt om dom kommer på något *suck*

• Lattjo

Att mina barn är hos sin pappa och dottern på 2 år har vattkoppor och ligger och skriker efter mig och har jätteont hela nätterna. Det är så jobbigt att veta att hon ligger och saknar mig men å andra sidan vet jag att hennes pappa är lika bra på att ta hand om henne som jag men ja, det är jobbigt...

• Lattjo

Inte nog med att dottern har vattkoppor och lider något gräsligt av det så har nu sonen börjat att kräkas. Är iaf glad att jag kände att det var något imorse när han sa att han mådde illa (han har en benägenhet att ropa varg) och lät honom vara hemma. Det känns bara som att det får vara bra nu...

• Lattjo

Att jag i morse tyckte det var en bra idé att rensa i ungarnas rum. Nu står alla deras grejer (här snackar vi leksaker som inte blivit rensade på 7½ år så det är verkligen på tiden!) i vardagsrummet och jag vet inte i vilken ände jag ska börja rensa... Imorgon kommer barnen hem och då vill jag ha det klart så dom blir glatt överraskade (iaf sonen, dottern är bara 2 så hon bryr sig nog inte ;)) och sen på eftermiddagen kommer min syrra och hennes make och då MÅSTE det vara klart... Ska bli en spännande kväll... Med många nysningar av allt damm... Orkar inte...

• Lattjo

Nej vänta... Mitt största bekymmer är nog ändå att barnens pappa sket i att gå med sonen till skolan idag och dessutom sket i att gå upp och ringa skolan och säga att han var hemma. Sen när jag fick veta det och sa till honom att han måste ringa så säger han till personalen att jag inte hade gett honom numret tidigare. Tack för den... Han fick numret senast i måndags...

• Lattjo

Att mina barn är sjuka hela tiden. Jag har jobbat färre dagar än jag har vabbat det här året, känns inte så kul. Sen att exet (deras pappa) tycker att jag ska vara tacksam för att han vabbat två dagar gör inte saken roligare...

• Lattjo

Att jag äntligen lyckats träffa en skitfin kille men råkade skicka ett halvfärdigt sms så det lät som att jag var redo att gifta mig imorgon (vilket jag på inget sätt är ;)). Så nu är det bara att hoppas att jag inte skrämde bort honom helt och hållet...

• Lattjo
    Mandel skrev 2012-04-04 08:13:08 följande:
    Annars får du väl skicka ett nytt sms och förklara att det förra bara blev halvt och här kommer resten
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.

Det har jag gjort och jag hoppas att det löste sig :) å andra sidan är jag rädd att han nu tror jag försöker dölja mina avsikter. För det blev fel igen, haha! Jag har inte dejtat på tio år. Jag är inte van
  • Lattjo
    Lattjo skrev 2012-04-04 08:48:44 följande:
    Det har jag gjort och jag hoppas att det löste sig :) å andra sidan är jag rädd att han nu tror jag försöker dölja mina avsikter. För det blev fel igen, haha! Jag har inte dejtat på tio år. Jag är inte van

Nu är mitt största bekymmer att jag är hos barnmorskan för att ta cellprover för han tog det på rätt sätt :D Hatar cellprover...
  • Lattjo
    Lattjo skrev 2012-04-04 08:48:44 följande:

Nu är mitt största bekymmer att jag är hos barnmorskan för att ta cellprover för han tog det på rätt sätt :D Hatar cellprover...
  • Lattjo

Ena firmabilen är på verkstan så jag fick låna ut min tills imorgon. Ingen fara om det inte vore så att det är skitväder och jag nu måste gååå och hämta på dagis. Inte alls vad jag vill :(

• Lattjo

Att jag inte fick något godmorgon sms från ragget imorse... Det får jag varje morgon och det stör mig som fan att jag inte fick börja morgonen med hans ord... Men jag överlever nog det med tror jag ;) Skönt att inte ha värre problem än så!

• Lattjo

Att jag troligen inte får träffa min nya kärlek på 2 veckor till. Det suger att vi alltid har barn eller ex som föder barn eller nått annat dumt...

• Lattjo

Att jag bad mitt ex och hans tjej tvätta några utav dotterns kläder. Dom använder ett sköljmedel som luktar så starkt att jag får ont i huvudet så plaggen måste tvättas om. Men jag får skylla mig själv, det var jag som bad om hjälp utan att komma ihåg att säga till om det...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?