• Saralito

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag mår så in i helvete illa, men ändå är jättehungrig och sugen på choklad. Och så är jag förkyld också. Det är synd om mig idag Tungan ute

• Saralito

Att laddaren till min dator håller på att ge upp och att jag verkligen inte har någon lust att lägga pengar på en ny just nu.

• Saralito

Just precis för ögonblicket: Att jag är hungrig, men inte har något hemma som jag är sugen på. I allmänhet: Att dottern har tandsprickning från helvetet som aldrig verkar ta slut. Stackars, stackars liten.

• Saralito

Att jag håller på att få en finne som gör så in i helvete ont precis där glasögonen sitter på näsan. Aj aj!

• Saralito

Att det spöregnar ute, sambon har supit bort mitt papaply och vi ska ta en långpromenad för att hälsa på hans mormor på förmiddagen. Jag kommer att bli genomblöt!

• Saralito

Jag har en söm över tårna i min strumpa som kliar och eftersom barnet sover kan jag inte gå och hämta ett par nya, för jag vågar inte ta risken att väcka henne.

• Saralito

Absolut ingenting just nu. Allt är förberett inför julen. Kakorna är nyss tagna ur ugnen, paketen inslagna och skinkan griljerad. Barnet sover som en stock och lägenheten är städad. Vilken underbar känsla det är att må så här :) 

• Saralito

Att vi ska ha ett-årskalas här imorgon och det fortfarande ser ut som kriget här. Får köra en panikstädning på förmiddagen.

• Saralito

Att en nagel gick av nyss och nu gör det apont. Glad att inte ha värre problem än så Skrattande

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?