Vad är ditt största bekymmer idag?
En miljard saker att ta tag i här hemma, men jag vet inte vart jag ska börja utan sitter i soffan och äter ostbågar istället. Konstruktivt minsann.
En miljard saker att ta tag i här hemma, men jag vet inte vart jag ska börja utan sitter i soffan och äter ostbågar istället. Konstruktivt minsann.
Att jag är så trött, så trött. Klockan är inte ens 20 och jag funderar seriöst på att krypa till sängs nu.
Att jag är gravid och varken vet ut eller in längre. Sambon vill inte på några villkor behålla, och jag vet inte om jag klarar av att bli ensamstående småbarnsmamma just nu. Fan också!
Jag är trött som ett as, det regnar ute och barnet bestämde sig för att sova middag nu, vilket betyder att det kommer att bli en sjuuuuukt lång dag idag.
Att vi reser bort imorgon förmiddag och jag har inte ens hämtat upp resväskan från förrådet ännu. Har ingen aning om vad som ska packas ner heller. Jag hatar att packa!
Nackspärr känns ju som en sådär kul grej. Blä.
Att barnet har varit vaken sedan 4.45, vilket betyder att jag är dödstrött. Hon vägrar dessutom att somna om, vilket i sin tur betyder att jag inte hinner äta frukost eller vila ens en liten minut. Det kommer att bli en lång dag det här. Att adobe flash player kraschar varannan minut så att hela datorn fryser känns som ett mindre problem just nu. Kissnödig är jag också.
Fan vad skönt det är att få gnälla av sig lite ibland.
Detta förbannade gravidillamående som gör att ingenting är gott att äta förutom filmjölk och frosties. Det känns inte sådär väldigt sunt att leva på det. Dessutom slog jag ena skinkan i armstödet på soffan förut, så nu har jag svinont där.
Att jag är så galet sugen på äpplen, men närmsta affär öppnar inte förrän klockan 9.
Just idag har jag inga bekymmer tror jag. Solen skiner, barnet sov nästan till 7, jag fick vakna av mig själv och jag har för ovanlighetens skull sovit hela natten .
Det enda lilla smolket i glädjebägaren är att öppna förskolan är stängd och jag egentligen inte har någon lust att gå till parken med den lilla.
Morgonillamåendet from hell just nu.
Att jag mår så in i helvete illa. Får nog bli en tur till Apoteket idag.