• 3tjejer

Vad är ditt största bekymmer idag?

Öroninfektion och tandvärk. På mig båda två. Aj aj

• 3tjejer

Att jag har jättetandvärk. Enligt tandläkaren måste vi vänta tills på måndag innan vi gör något (rotfyllning...) för att se om det blir bättre eller värre. Gah!! Jag är hungrig men kan inte äta, knappt prata. Igår kunde jag inte äta pga öroninfekton som som tur var blivit mycket bättre. Men jag är verkligen inte ok med att gå med jätteont i flera dagar och utan mat i två. Minst.

• 3tjejer
    2småunder skrev 2011-12-15 22:18:50 följande:
    Pim73 det kan vara pga av din öroninflamation du har tandvärk, har en kompis som drabbas precis dom symptomen! Å de går över så småningom även om det gör ont så ini he... Krya på dej!!

Tack för omtanken men tyvärr är det både och. Öroninfektionen gör visserligen att det gör ont i tänderna i överkäken men den riktiga tandvärken sitter i en lagad tand med en spricka i sig på underkäken. Så dubbel värk! Igår var jag så hungig efter två dagar utan nästan någon mat att jag satt och grät för att tvinga i mig lite mixad soppa. Hoppas det inte är så här på jul! Jag ser inte fram mot att flyga på onsdag men jag hoppas att örat i alla fall är bättre då när antibiotikakuren är slut.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?