Vad är ditt största bekymmer idag?
Att sonens önskning nummer 1 till jul är slut överallt, förutom i butiker där den kostar dubbelt så mycket som i de billigare...
Att sonens önskning nummer 1 till jul är slut överallt, förutom i butiker där den kostar dubbelt så mycket som i de billigare...
Att min tvättmaskin, som bara är två år gammal, verkar vara på väg att gå sönder. Slår man på normaltvätt 60 grader börjar den köra ett centrifugeringsprogram...
Det har kommit MASSIVA mängder snö inatt, så jag måste ta fram snöräven och skotta parkeringen innan jag kan ställa tillbaka bilen där igen... Värsta drömsysslan när man kommer hem efter en lång arbetsdag
Att jag ännu inte fått tummen ur och slagit in julklapparna som ligger längst inne i makens garderob och att sonen ännu inte är i säng (visserligen ska han inte till förskolan imorgon, han har jullov, men han ska med mig på jobbet en sväng vid niotiden).
Det är snöstorm och jag måste iväg med bilen. Vill inte ens sticka näsan utanför dörren idag men har en läkartid som jag måste passa...