Vad är ditt största bekymmer idag?
3-åringen sitter på toaletten och bajsar, jag måste torka honom när han är klar men mår illa som ett as och kommer troligen inte att må bättre lite bajs...
3-åringen sitter på toaletten och bajsar, jag måste torka honom när han är klar men mår illa som ett as och kommer troligen inte att må bättre lite bajs...
Fucking foglossning. I vecka 17. Kunde jag inte få slippa skiten några veckor till?!
Ja, jag vet att en del får det tidigare än så. Men jag tycker det är jobbigt ändå.
Xbox. Tror fan att det förstör mitt förhållande...
Ska skriva en lååång vetenskaplig text, samt två galet omfattande inlämningsuppgifter. Vansinnigt omfattande för att vara en 7,5-poängare på a-nivå. Bye bye jullov!!
Svärmor proppar i 3-åringen socker, festis, läsk och godis så fort vi vänder ryggen till. Att prata med henne om det är som att prata med en vägg, det går liksom inte in... Gah.
Min sambo.
Världens jobbigaste läkarbesök på gång. Jag vill inte det här!!
Kattspya. Urk.
Sonen spydde inatt, och jag är livrädd att vi ska bli däckade hela familjen. Är gravid i vecka 38, förlossning nu vore extremt dålig tajming...
Att min bebis är inlagd på neo med sladdar, sond och fan och hans moster. Jag vill bara hem till 4-åringen och börja leva vardagsliv...