Vad är ditt största bekymmer idag?
mitt största problem är att jag varit sjuk i snart 15 år utan o få rätt hjälp. Håller på att kollapsa:(
mitt största problem är att jag varit sjuk i snart 15 år utan o få rätt hjälp. Håller på att kollapsa:(
Att jag om en timme ska på luciafirande på dagis men vill inte alls. Vill inte behöva möta dagispersonalen, vill inte att de ska undra hur jag mår, vill inte att de ska innerst inne fundera på varför jag inte satt min fot på dagis sen i somras...
Mitt största problem för tillfället är både ett problem och en lättnad, låter konstigt. Men var hos dr idag och hon misstänker att jag är bipolär.
Att jag har 3 barn som måste leva mig mig som är psykiskt sjuk. Att jag antagligen aldrig blir frisk, men ingen kan tydligen med säkerhet tyda min diagnos. Det pendlar mellan autism, bipolär och depression, sorgligt när inte ens sjukvården kan förstå sig på en. Känner mig som en skugga av samhället, är nolltaxerad och får inte ens någon sjukpenning fast jag är sjuk. Läkaren ska nu ansöka om sjukpension men risk för avslag är stor, vad gör man då? jag bara gråter idag.