• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • ANOF
    arkeologitjejen skrev 2010-08-12 22:07:08 följande:
    Hur stor var kärran och hur lång tid tog det att laga punkteringen och var det med butikens varor du försökte laga den eller med saker du hade med dig?
    Det är en vanlig skottkärra. Jag hade naturligtvis inte med mig saker att laga punkteringen utan fick gå och köpa det.
  • Väsakont
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:07:26 följande:
    en barnvagn? en skrinda? nog inte en skottkärra eller en bil...fast om Ts körde in med en punkterad skottkärra i affären och sedan bara handlade smör och ägg så kan jag förstå de lackade till...
    Jag avlider...!
    snordyveln flyger i skymningen med ballarna utanför
  • SunnyBunny

Fast åt andra sidan gick faktiskt våran barnvagn sönder inne på Willys en gång och den lagade vi där inne haha Fast jag blev inte avstängd;)

• wimez
    ANOF skrev 2010-08-12 22:09:08 följande:
    Det är en vanlig skottkärra. Jag hade naturligtvis inte med mig saker att laga punkteringen utan fick gå och köpa det.
    Så du började laga skottkärran i butiken??
  • snillis
    Men vad fan hade du en skottkärra med dig i en matvaruaffär?
    Jag tror jag smäller av.........
    Och så tycker du att det är konstigt att du inte får handla där mer.
    Jeeesus! 
  • arkeologitjejen
    Köpte du det i samma butik eller lämnade du din skottkärra i matbutiken och gick iväg? Låste du fast din skottkärra medan du var borta eller hur hanterade du den? Vad gjorde du av skräpet efter att du lagat kärran?
    Linnea 080310 & BF 100930
  • Väsakont
    Om du kör in i matbutiken med en skottkärra så förstår jag att du blev portad.
    snordyveln flyger i skymningen med ballarna utanför
  • SunnyBunny
    Alltså nu driver du med oss....
  • snillis
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 22:10:30 följande:
    Fast åt andra sidan gick faktiskt våran barnvagn sönder inne på Willys en gång och den lagade vi där inne haha Fast jag blev inte avstängd;)
    Viss skillnad på barnvagn och skottkärra dock
  • Waldo
    Åhhh, ANOF, du är så söt

Självklart har man ingenting att laga sin skottkärra med när man ska handla på ICA
    Det fattar ni väl!!!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.