Inlägg från: Väsakont |Visa alla inlägg
  • Väsakont

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

ANOF skrev 2010-08-12 21:47:54 följande:
    Jag har inte försökt ta mig in i affären på så många sätt, men jag har pratat med BC igår om avstängningen, och när jag skulle gå in idag så sa personal som såg mig till att jag inte var välkommen.
    Hur många olika sätt har du försökt ta dig in på då? och är något av dem aggressivt eller olovandes?
    snordyveln flyger i skymningen med ballarna utanför
  • Väsakont
    arkeologitjejen skrev 2010-08-12 21:53:07 följande:
    Hur lång tid är "lite mer tid än vanligt" och vad gjorde du medan du befann dig i butiken?
    Precis..jag anar att svaret på gåtan kan ligga däri...
  • Väsakont

Fan TS... Jag ryser av vällust varje gång jag ser en tråd startad av dig, men blir likaväl så infernaliskt frustrerad när jag aldrig får veta vad det egentligen handlade om.

TALA UR SKÄGGET!

• Väsakont
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:07:26 följande:
    en barnvagn? en skrinda? nog inte en skottkärra eller en bil...fast om Ts körde in med en punkterad skottkärra i affären och sedan bara handlade smör och ägg så kan jag förstå de lackade till...
    Jag avlider...!
  • Väsakont
    ANOF skrev 2010-08-12 22:09:08 följande:
    Det är en vanlig skottkärra. Jag hade naturligtvis inte med mig saker att laga punkteringen utan fick gå och köpa det.
    Om du kör in i matbutiken med en skottkärra så förstår jag att du blev portad.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.