• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • SunnyBunny
    ANOF skrev 2010-08-12 21:51:47 följande:
    Sista gången innan jag blev avstängd blev det lite mer tid än vanligt av olika orsaker som jag inte kunde påverka.
    Vadå mer tid än vanligt? Finns det nån regel hur länge man får vara i en mataffär?
  • ANOF
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 21:51:18 följande:
    bara sådär? ring konsumentombudsmannen! diskriminering av kund., anmäl butiken.
    ja
  • Väsakont
    ANOF skrev 2010-08-12 21:47:54 följande:
    Jag har inte försökt ta mig in i affären på så många sätt, men jag har pratat med BC igår om avstängningen, och när jag skulle gå in idag så sa personal som såg mig till att jag inte var välkommen.
    Hur många olika sätt har du försökt ta dig in på då? och är något av dem aggressivt eller olovandes?
    snordyveln flyger i skymningen med ballarna utanför
  • Ökänd

Låter ju fruktansvärt. Jag kan gå och handla åt dig om du vill. Annars svälter du ju ihjäl.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • wimez

Lämnar du inte butiken i tid när dom stänger?

• jådåsåatt

Haha, eller hur..

Faktum är att de inte får hindra dig från att komma in, man får inte ens porta snattare. Däremot behöver de inte sälja något till dig.

• IsDimma
    Hannah76 skrev 2010-08-12 21:50:32 följande:
    Haft picknick på butiksgolvet?
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • SunnyBunny
    Jazza skrev 2010-08-12 21:51:12 följande:
    Jag gjorde det, häromdagen. Fick nostalgiryck Stort som fan, var det
    Underbart! Måste jag med göra en dag;)
  • Waldo
    ANOF skrev 2010-08-12 21:47:54 följande:
    Jag har inte försökt ta mig in i affären på så många sätt, men jag har pratat med BC igår om avstängningen, och när jag skulle gå in idag så sa personal som såg mig till att jag inte var välkommen.
    Så mycket ägg som du köper till din majonnäs måste dom ju älska dig som kund

Vad säger dom när du kommer då?
    Har dom sagt att du måste köpa för en viss summa pengar, eller hur vet du att det är för att du handlar för lite?
  • Jazza
    IsDimma skrev 2010-08-12 21:52:45 följande:
    När jag var tonåring (är 25 år nu) så började såna tuggummin kosta en krona, så det känns tveksam om dom finns kvar någonstans vi det här laget
    Hrm hrm, men på MIN tid, så....

De finns VISST kvar!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.