• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 21:41:04 följande:
    Ingenting eftersom jag inte får komma in.
    Innan du blev avstängd så handlade du...
  • Stinky

Men VARFÖR får du inte handla där, ANOF?

Mångkulturellt är ok, men vid hederskultur går gränsen vid gränsen. /citat Okänd.
  • mulan

Ska inte tråden ligga i sandlådan?

• Michisen
    wimez skrev 2010-08-12 21:41:18 följande:
    Ursäkta om jag har fel... men var det inte du som skrev den populära svan tråden? Cool
    Vad spelar det för roll i denna tråd?
    Jag menar - nu har ju TS ett helt annat och mycket reellt problem. Tycker det är fint av TS att delge oss sina vardagliga bekymmer och motgångar, det gör min dag varje gång jag ser en ny trådstart av ANOF!

Solig
    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Mariohn
    ANOF skrev 2010-08-12 21:39:43 följande:
    Ja, det undrar jag också! Jag är nyinflyttad sedan ett par veckor och har handlat där kanske varannan dag, och varken mycket eller lite. Nu senast så handla jag för lite och har därför blitt avstängd.
    Men vad skönt att du fått flytta ifrån din manliga granne! 
  • Michisen
    mulan skrev 2010-08-12 21:42:51 följande:
    Ska inte tråden ligga i sandlådan?
    Det är något du i så fall får ta och "klappa handen" och fråga moderatorerna om ifall de anser.

ANOF brukar dock vara fullkomligt seriös i sina trådstarter.
    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • HonSomVet
    millis är jag skrev 2010-08-12 21:44:31 följande:
    Vicket fjams.... finns inget äkta i denna tråden alls ju...
    ANOF är äkta vara! Våga inte påstå annat!
  • Jazza
    millis är jag skrev 2010-08-12 21:44:31 följande:
    Vicket fjams.... finns inget äkta i denna tråden alls ju...
    Är du medveten om att det bryter mot forumreglerna att ifrågasätta sanningshalten i TS:ar?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.