Inlägg från: Stinky |Visa alla inlägg
  • Stinky

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Men VARFÖR får du inte handla där, ANOF?

Mångkulturellt är ok, men vid hederskultur går gränsen vid gränsen. /citat Okänd.
  • Stinky

Vad är det för märke på skottkärran?

Mångkulturellt är ok, men vid hederskultur går gränsen vid gränsen. /citat Okänd.
  • Stinky
    ANOF skrev 2010-08-12 22:33:12 följande:
    Ekeby
    Snygg kärra! Sån ska jag också skaffa mig! Bra att ha med sig när man ska storhandla på fredagar!
  • Stinky
    jådåsåatt skrev 2010-08-12 22:38:39 följande:
    Kolla på K-rauta, där kostar de faktiskt bara 1299. Ett riktigt bra köp med andra ord.
    Ska ju faktiskt storhandla imorgon (det är ju faktiskt fredag), så jag ska nog kika på det där. Tack för tipset!
  • Stinky
    konkelbär skrev 2010-08-13 08:57:37 följande:
    Antingen är TS ett troll, eller så vrider hon lite på sanningen. Det finns ju puckon som kommer in i rusningtstid, köper någon enstaka vara (typ ägg för 25:80) och ska sedan betala det med femtioöringar i myntautomaten som bara tar ett mynt åt gången. Samtidigt växer kön bakom, och puckot i fråga verkar uppleva någon njutning av att göra livet surt för andra.

En del kunder, som inte har något liv, gör detta ett par gånger varje dag, och om så vore fallet här så både förstår och och stöttar jag avstänging.
    ANOF är verkligen INTE ett troll!!! Hur har du ens mage att påstå något sådant om alla våras ANOF?! Skrikandes Hur skulle DU känna dig om du blev anklagad för att vara ett "troll"?! VA?!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.