• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • SunnyBunny
    Jazza skrev 2010-08-12 21:42:08 följande:
    Ok, stoppar de dig i dörren?
    Vad har du handlat innan, menade jag. Dvs köper du ett 50-örestuggummi femton gånger per dag?
    Finns ens 50 öres tuggummi kvar då;)
  • wimez
    Michisen skrev 2010-08-12 21:43:49 följande:
    Vad spelar det för roll i denna tråd?
    Jag menar - nu har ju TS ett helt annat och mycket reellt problem. Tycker det är fint av TS att delge oss sina vardagliga bekymmer och motgångar, det gör min dag varje gång jag ser en ny trådstart av ANOF!

Solig
    Absolut ingenting, men har tydligen missat resterande trådar efter svan debuten. Och fick en plötslig flashback efter att ha läst de första inläggen Skrattande
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Jazza skrev 2010-08-12 21:46:59 följande:
    Är du medveten om att det bryter mot forumreglerna att ifrågasätta sanningshalten i TS:ar?
    Förvånad
  • ANOF
    Waldo skrev 2010-08-12 21:40:55 följande:
    Hur funkar detta rent praktiskt?

Har dom securitas vakter som fysiskt hindrar dig från att komma in i affären?
    Eller stänger kassörskan kassan och går hem när det är din tur att betala?
    Springer dom och låser dörrarna till affären när dom ser att du är påväg?
    Räknar dom ihop summan och säger
    "Tyvärr ANOF, du har handlar för 8,50 för lite det är bara att vända och gå hem igen"

Hur går det till när dom hindrar dig från att handla?
    Jag har inte försökt ta mig in i affären på så många sätt, men jag har pratat med BC igår om avstängningen, och när jag skulle gå in idag så sa personal som såg mig till att jag inte var välkommen.
  • Jazza
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 21:47:20 följande:
    Finns ens 50 öres tuggummi kvar då;)
    Men, enkronas, då!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • HäxanSurtant3

hmm mkt intressant. skulle vara givande med en mer utförlig förklaring från TS om hur hon hindras handla i affären. Kommer ägaren ut och motar henne i dörren el kassörskan? hur går avstängningen till rent praktiskt?

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • SunnyBunny
    TjockKatt skrev 2010-08-12 21:41:45 följande:
    Du har inte BETALAT för lite då?
    Ja kanske har du missuppfattat det? Att du betalat för lite varje gång?
  • IsDimma
    Hannah76 skrev 2010-08-12 21:40:14 följande:
    Du har nog missuppfattat varför du inte är välkommen i butiken.
    Det tror jag också. Man blir knappast ombedd att inte komma tillbaka bara för att man handlar lite. Då skulle jag vara avstängd från mitt ica nere på torget för längesen, där handlar jag typ bara lite saker någongång ibland.
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Hannah76
    ANOF skrev 2010-08-12 21:47:54 följande:
    Jag har inte försökt ta mig in i affären på så många sätt, men jag har pratat med BC igår om avstängningen, och när jag skulle gå in idag så sa personal som såg mig till att jag inte var välkommen.
    Pga vad? Vad exakt har de sagt?
  • ANOF
    parvati skrev 2010-08-12 21:42:28 följande:
    Innan du blev avstängd så handlade du...
    Ägg, bröd och smör.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.