• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • ANOF
    snillis skrev 2010-08-12 22:10:50 följande:
    Men vad fan hade du en skottkärra med dig i en matvaruaffär?
    Jag tror jag smäller av.........
    Och så tycker du att det är konstigt att du inte får handla där mer.
    Jeeesus! 
    VADDÅ?? Jag kör det jag handlar i den! Det är INTE det tråden handlar om, utan att man nu stängt av mig för jag handlar för LITE!
  • Hannah76
    ANOF skrev 2010-08-12 22:09:08 följande:
    Det är en vanlig skottkärra. Jag hade naturligtvis inte med mig saker att laga punkteringen utan fick gå och köpa det.
    Hade du med dig en skottkärra in i butiken?
  • parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 22:09:08 följande:
    Det är en vanlig skottkärra. Jag hade naturligtvis inte med mig saker att laga punkteringen utan fick gå och köpa det.
    Så där står du framför kasssorna eller i en gång och meckar med din skottkärra i flera timmar.

Så kan man inte göra Anof. Då blir andra människor arga. Din skottkärra skulle du ha parkerat utanför affären. Be dem i affären om ursäkt.
  • SunnyBunny
    Väsakont skrev 2010-08-12 22:11:07 följande:
    Om du kör in i matbutiken med en skottkärra så förstår jag att du blev portad.
    Haha...kanske blir nya innegrejen nu;) Istället för att bära påsarna hem tar man en skottkärra hahah
  • HäxanSurtant3

Ts du borde veta dte är av hygienskäl olämpligt ta in en jordig skottkärra bland matvaror !

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Ankmor

Jisses villka snedvridna gringubbar till affärsinnehavare det finns!

Tomt här just nu...
  • arkeologitjejen
    Waldo skrev 2010-08-12 22:11:59 följande:
    Åhhh, ANOF, du är så söt

Självklart har man ingenting att laga sin skottkärra med när man ska handla på ICA
    Det fattar ni väl!!!
    Ica Maxi säljer väl prylar för att reparera hjul? Om det nu är en Ica Maxi förstås. Har en känsla av att det här är en mindre butik...
    Linnea 080310 & BF 100930
  • wimez
    parvati skrev 2010-08-12 22:12:21 följande:
    Så där står du framför kasssorna eller i en gång och meckar med din skottkärra i flera timmar.

Så kan man inte göra Anof. Då blir andra människor arga. Din skottkärra skulle du ha parkerat utanför affären. Be dem i affären om ursäkt.
    Solig
  • Hannah76
    ANOF skrev 2010-08-12 22:12:18 följande:
    VADDÅ?? Jag kör det jag handlar i den! Det är INTE det tråden handlar om, utan att man nu stängt av mig för jag handlar för LITE!
    Varför behöver du en skottkärra om du handlar så lite??

Vart bor du?!
  • Bei Bei
    Waldo skrev 2010-08-12 22:11:59 följande:
    Åhhh, ANOF, du är så söt

Självklart har man ingenting att laga sin skottkärra med när man ska handla på ICA
    Det fattar ni väl!!!
    Det är faktiskt lite dålig service. Tänk så många gånger man hade behövt laga punktering på enda hjulet som finns. Det blir faktiskt stor belasting på, speciellt när man köper tunga varor.
    Ica kunde lätt haft en liten miniverkstad, det tycker jag allt!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.