• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • SunnyBunny
    ANOF skrev 2010-08-12 22:20:38 följande:
    Nej, det tog ett tag innan jag kom tillbaka med lagningsutrustning och jag ville inte ställa den ute eftersom den kunde blivit stulen.
    Har du inte lås till den?
  • snillis
    ANOF skrev 2010-08-12 22:19:29 följande:
    NEJ!! Det här handlar INTE om kärran, det handlar om att man stängt av mig för att jag handlar "omotiverat lite"!
    De kunde nog bara inte med att säga att de tycker att det är för att du uppför dig besynnerligt.
  • Jordgubbarmeglass

Men förmodligen säger dom väl att du "handlar för lite" , just för att det blir så EXTREMT genant att slänga ur sig en kommentar att "Du blir avstängd för du ränner runt med en skottkärra bland färskvaror, och sen får för dig att laga skiten då den går sönder"

Allt jag har att säga är OHYGIENISKT!!!!!!!!!!

• ANOF
    Lattemorsa skrev 2010-08-12 22:18:19 följande:
    Så du lämnade kärran där och gick till macken, är det korrekt uppfattat?
    Jag tog mig till macken för att köpa det ja eftersom dom inte kunde hjälpa mig i affären.
  • Hannah76
    ANOF skrev 2010-08-12 22:19:29 följande:
    NEJ!! Det här handlar INTE om kärran, det handlar om att man stängt av mig för att jag handlar "omotiverat lite"!
    Tror nog itne att du har förstått det hela..

HUr länge var du i affären?

Är du där länge varje gång?
  • SunnyBunny
    Suck och suck skrev 2010-08-12 22:20:29 följande:
    Jag tror inte skottkärror är tillåtna att ta in på Ica.
    Vad händer med äggen som skumpar runt i skottkärranFörvånad,
    du måste vara skicklig på att dra.
    nja fast jag har inte sett några förbud skyltar om det faktiskt;)
  • Kärlekar

Man kan inte bara porta någon, men en kund som beter sig illa och anses störande mor andra kunder kan man undanbedja att återkomma och om kunden inte tar personalen på allvar får man "slänga" ut kunden. Tror inte det beror på hygien för barnvagnar och väskor med hjul är också jordiga ibland. 
    En kund som snattat kan bli avrådd från att återkomma till butik då man får ha extra kontroll men självklart får den komma tillbaka.

Jag hade en kund som alltid rotade i våra sopor och gick sedan till frukten och gröpade, detta är inte okej och efter ett antal gånger fick jag be henne att inte komma åter om hon inte gav sig. Hon kom men rotade inget mer.  

• HäxanSurtant3

ts en skottkärra är inte särskilt dyr....och definitivt inte stöldbegärlig.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Lattemorsa
    ANOF skrev 2010-08-12 22:22:36 följande:
    Jag tog mig till macken för att köpa det ja eftersom dom inte kunde hjälpa mig i affären.
    Jag förstår.. Drömmer
    ♥☆° Mamma till ljuvliga prinsessan E - 091208 °☆♥
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.