• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • tattarunge

Jag måste bara fråga, vad hade du I skottkärran? Apor som skrek? En jordhög med mask? Barn? Smutstvätt? Eller var den bara tom?

I vilket fall så kan dom knappast porta dig för något sådant! Anmäl! 

• Kärlekar

Hon har väl blivit "avstängd" för någon anledning ingen kommer få veta, för du kan inte ens porta någon för att man handlat för lite. Det finns inte! Om dom har en gräns så säger dom väl det och sen får du handla mer eller strunta i det om man nu kan göra så, men dom kan ju inte hindra dig från att handla igen då? 

Du får helt enkelt ringa dom och fråga vad du kan göra för att du ska få handla där igen, den här grejen är ju helmysko

• Milkev

Hehe ska ta med mig en skottkärra in jag också nästa gång jag handlar, gissar på att de kommer bli rätt snopna =) Lantnojja :)

KANON att handla i måste det ju va :D 

• jådåsåatt
    Stinky skrev 2010-08-12 22:35:49 följande:
    Snygg kärra! Sån ska jag också skaffa mig! Bra att ha med sig när man ska storhandla på fredagar!
    Kolla på K-rauta, där kostar de faktiskt bara 1299. Ett riktigt bra köp med andra ord.
  • SunnyBunny
    jådåsåatt skrev 2010-08-12 22:38:39 följande:
    Kolla på K-rauta, där kostar de faktiskt bara 1299. Ett riktigt bra köp med andra ord.
    Vi har en 90-liters och den kosta nog bara runt 300 kr! Kanonbra.....i trädgården;)
  • Stinky
    jådåsåatt skrev 2010-08-12 22:38:39 följande:
    Ska ju faktiskt storhandla imorgon (det är ju faktiskt fredag), så jag ska nog kika på det där. Tack för tipset!
    Mångkulturellt är ok, men vid hederskultur går gränsen vid gränsen. /citat Okänd.
  • SunnyBunny
    Milkev skrev 2010-08-12 22:38:11 följande:
    Hehe ska ta med mig en skottkärra in jag också nästa gång jag handlar, gissar på att de kommer bli rätt snopna =) Lantnojja :)

KANON att handla i måste det ju va :D 
    Man ser mycket konstigt här i Stockholm..men ja skottkärra i mataffären har jag inte lyckats se i alla fall haha.
  • HäxanSurtant3

borde inte vara särskilt pratikst vingla runt med en skottkärra i en matbutik.

1) de är ostadiga gå med.

2) har stor svängradie-hur gör Ts för att runda hyllorna snyggt?

3) verkar svårt balansera ägg i en skottkärra, de borde ju åka fram ch tillbaka ...inte så bra.

nej jag tycker Ts skall skaffa sig en dramaten.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Olivers  Mamma

TS, vet att det är OT eftersom du blev portad för att du handlat för lite men jag skulle väldigt gärna vilja se en bild på din skottkärra, Den låter väldigt fin, fast egentligen, är den så praktisk? Tänkte om den går sönder lätt och så.
    Vart förvarar du den?

(nej, jag tänker inte försöka sno den, aj pråmis)

• HäxanSurtant3
    Olivers Mamma skrev 2010-08-12 22:43:01 följande:
    TS, vet att det är OT eftersom du blev portad för att du handlat för lite men jag skulle väldigt gärna vilja se en bild på din skottkärra, Den låter väldigt fin, fast egentligen, är den så praktisk? Tänkte om den går sönder lätt och så.
    Vart förvarar du den?

(nej, jag tänker inte försöka sno den, aj pråmis)
    skottkärror kanske blir en ny het-säljare på tradera nu?
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.