• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • mosterYster
    jennyc skrev 2010-08-12 23:24:12 följande:
    nämen tack för tipset...kanske kan underhålla mig resten av natten? ;)
    Scheisse, äggvitorna var ju bara bäst. Klockan är 06:35 och jag har redan ont i magen av skrattande.

@ TS: jag älskar dig!
  • Michisen
    TjockKatt skrev 2010-08-12 23:39:55 följande:
    Kan du inte be din manliga granne handla åt dig?
    Nej, TS kan inte det, hon har ju flyttat!
    Därav hela problematiken. :-/
    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • virre80

Åh herregud vilka skrattkramper i magen jag fått,  tack för ett gott skratt Skrattande

• mosterYster
    virre80 skrev 2010-08-13 07:11:29 följande:
    Åh herregud vilka skrattkramper i magen jag fått,  tack för ett gott skratt Skrattande
    Tips:
    www.google.com/search%3Afamiljeliv.se+ANOF&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a

Bästa morgon jag haft på länge!
  • Shaun the sheep
    drottningen1970 skrev 2010-08-13 08:17:02 följande:
    Det är hon INTE och förövrigt är denna tråd BÄST!!

*väntar på att nån ska göra en serie*
    Hahaha, jag också! :D
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • k girl
    jådåsåatt skrev 2010-08-12 22:15:13 följande:
    Nä, alliansen tillsatte en grupp för att utreda om man skulle få porta folk från affärer för nått år sen. Efter det la de fram ett förslag om att det skulle bli tillåtet men eftersom frågan knappast är högst upp dagordningen så får man faktiskt inte det idag.
    Den som har nyttjanderätten till en fastighet har rätt att avgöra var, när och hur hans fastighet utnyttjas och har all rätt i världen att ställa krav för att man ska få vistas där så länge man inte bryter mot några diskrimineringslagar. Det kallas kontraheringsfrihet.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.