• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • konkelbär

Antingen är TS ett troll, eller så vrider hon lite på sanningen. Det finns ju puckon som kommer in i rusningtstid, köper någon enstaka vara (typ ägg för 25:80) och ska sedan betala det med femtioöringar i myntautomaten som bara tar ett mynt åt gången. Samtidigt växer kön bakom, och puckot i fråga verkar uppleva någon njutning av att göra livet surt för andra.

En del kunder, som inte har något liv, gör detta ett par gånger varje dag, och om så vore fallet här så både förstår och och stöttar jag avstänging.

• snillis
    Ullio skrev 2010-08-13 08:53:47 följande:
    Man har ingen laglig rätt att porta någon, se:

www.icanyheter.se/Nyheter/Inrikes/Snatteri-sk.../
    Jag har dock svårt att se att det finns någon lag som förhindrar en privat näringsidkare att stoppa en enskild person - med undantag för diskrimineringslagstiftningen precis som Konichiwa girl skriver.
  • skogsgrodan

HAHAHA!!!
    Precis när jag fundera på att skrota Familjeliv helt!!
    Tack ANOF! Jag blir nog kvar (ett tag till iaf)

• skogsgrodan
    konkelbär skrev 2010-08-13 09:03:47 följande:
    Varför fattar inte jag det roliga?
    Tryck på Visa endast ANOF och läs :)
  • Stinky
    konkelbär skrev 2010-08-13 08:57:37 följande:
    Antingen är TS ett troll, eller så vrider hon lite på sanningen. Det finns ju puckon som kommer in i rusningtstid, köper någon enstaka vara (typ ägg för 25:80) och ska sedan betala det med femtioöringar i myntautomaten som bara tar ett mynt åt gången. Samtidigt växer kön bakom, och puckot i fråga verkar uppleva någon njutning av att göra livet surt för andra.

En del kunder, som inte har något liv, gör detta ett par gånger varje dag, och om så vore fallet här så både förstår och och stöttar jag avstänging.
    ANOF är verkligen INTE ett troll!!! Hur har du ens mage att påstå något sådant om alla våras ANOF?! Skrikandes Hur skulle DU känna dig om du blev anklagad för att vara ett "troll"?! VA?!
    Mångkulturellt är ok, men vid hederskultur går gränsen vid gränsen. /citat Okänd.
  • Anton Chigurh

Gör nu som jag tidigare sagt, ANOF, spräng butikshelvetet i luften. Dynamex (ja, det heter inte Dynamit längre) går att köpa i närmaste välsorterade järnaffär, men, ANOF, du behöver också ett förfalskat intyg gällande innehav av sprängmedel, och, ANOF, du vill nog inte gå den långa vägen enl nedan, misstänker du har lite svårt med motiveringen till ditt behov.

http://www.polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/Blanketter/Explosiva%20varor/587_1_ansokan_om_innehav_forvarv_av_explosiva_varor.pdf

Så ANOF, ta istället och muta en gammal fet Polismästare som tröttnat på alldeles för låg lön, alldeles för långa arbetspass, alldeles för jävla obekväma arbetstider, och, som tröttnat på butiksinnehavare som tar lagen i egna händer. Såna Polismästare dräller det av. Tro mig, jag vet.
    Ta med 500 spänn så har du intyget med dig hem samme dag. Garanterat.

Hur du sen går tillväga är inget jag har för avsikt att gå in på eftersom elaka moderatorer här på FL utdelar varningar till höger och vänster för petitesser som detta. Tro mig, ANOF, jag vet även detta.

Att granska ett problem betyder i praktiken att lösa det.   Máo Zédōng.

All lycka till.  

Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • nickefiki
    konkelbär skrev 2010-08-13 09:03:47 följande:
    Varför fattar inte jag det roliga?
    För mig betyder ANOFs trådar mycket, för då får jag alltid fundera ett extra varv. Jag försöker alltid lista ut om det är en supersupersupersmart människa som aldrig begår ett misstag och avslöjar att det är humor. Eller om det finns människor som tänker och agerar såhär. Det är en utmaning. Ännu har jag inte kommit fram till svaret, jag väntar på att få upptäcka en spricka i fasaden...
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.