• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Michisen
    Anton Chigurh skrev 2010-08-13 09:57:57 följande:
    Och vad är det för fel med det då ??????

JA, Michisen, Máo skrev på norska också. Hur skulle jag annars kunna hitta citat av den gamle stöten på just norska  !!!!!!
    Han var en begåvad man med andra ord.
    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • thessires

Ta inte det här på fel sätt... Men menar du allvar? Du gick till en butik med en stor, jäkla skottkärra? Det var fanimig det konstigaste jag hört på länge :). Och, nej! Man blir inte bara avstängd ifrån en butik pga de skäl du uppger. Om du tänker efter riktigt, riktigt noga kommer du nog på vad det egentligen var.... ps. det finns matbutiker på nätet som leverar hem maten till dig. Perfekt om man har långt till affären, blivit portad på ica eller tycker att det är jäkligt kämpigt att köra omkring med en stor skottkärra på stan.

www.mathem.se t.ex.

• Giraff

ANOF,

Har du kanske någon assistent eller liknande i din vardag eller där du bor? Den personen kanske ska följa med dig till butiken och försöka reda ut det här? 

Lycka till!  

• FruSen
    Anton Chigurh skrev 2010-08-13 09:57:57 följande:
    Och vad är det för fel med det då ??????
    Har väl inte sagt att det är någon fel med det men de allra flesta matbutiker brukar ha korgar och kundvagnar där man kan lasta sina varor? Jag förstår inte behovet av skottkäran...
  • logg81

Är detta sanning så är jag inte förvånad.
    Det är inte det konstigaste jag sett ANOF skriva faktiskt... (Inget illa menat... )

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • SkåneP
    ROLLO kolan skrev 2010-08-13 10:22:19 följande:
    Den här tråden är ju fejk så det skriker om det. "ANOF" ger omotiverat lite information i varje inlägg och sitter säkert och skrattar åt alla som skriver och tror på det.

Man går inte till en affär och lägger varorna i en skottkärra, det finns helt enkelt inte sådana människor.
    Lägg detta i sandlådan.
    ANOF är en FL legend. Tråden ligger bra där den ligger.
  • Impega
    SkåneP skrev 2010-08-13 10:32:40 följande:
    ANOF är en FL legend. Tråden ligger bra där den ligger.
    Ja, hon/han har en förmåga att involvera många människor i sina trådar.

• Anton Chigurh
    Michisen skrev 2010-08-13 09:59:38 följande:
    Han var en begåvad man med andra ord.
    Han var i sanning en vis man. Och snäll. Som lät folket titta in i den förbjudna staden. Undrar om det var hans mamma eller pappa mamma som va norbagge ???...............???
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • MammaG

Jag kan inte låta bli att tro det är skottkärran som är problemet, även om du säger att det inte är det. Att en butik "stänger av" en kund för att den handlar för lite tror jag nog inte på. Har otaliga gånger själv handlat bara en liter mjölk, eller någon annan enstaka pryl, utan att ens varit i närheten av att bli avstängd.

Jag tänker ge dig ett tips, som utgår från att skottkärran är problemet: att du har med den antyder att du som jag saknar bil, och har en bit till affären. skaffa en "dra maten". Du vet en ssådan där "kärringtralla" som man drar bakom sig. Finns rymliga, de får inte punktering och man kan utan ett ögonblicks tvekan ta in dem i butiken utan att få ovälkommen uppmärksamhet. De är heller inte speciellt dyra. Köp en sådan om det reder ut sig med butiken, och lämna skottkärran hemma.

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.