• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Aardy

Jag skulle nog också tycka att ägg, bröd och smör är omotiverat lite för att ha med en skottkärra i affären. Såvida det inte var våldsamma mängder förstås.

• SunnyBunny
    Olivers Mamma skrev 2010-08-12 23:29:06 följande:
    oh ja, och mer därtill, sen får du gärna gå med i facebook guppen också
    fb?
  • SunnyBunny
    TjockKatt skrev 2010-08-12 23:39:55 följande:
    Kan du inte be din manliga granne handla åt dig?
    Va är det för manlig granne ni pratar om?
  • TjockKatt
    SunnyBunny skrev 2010-08-13 00:03:02 följande:
    Va är det för manlig granne ni pratar om?
    I en annan tråd skrev ANOF att det hade flyttat in en manlig granne hos henne, och ville att vi skulle skriva ner vad vi ansåg om våra. Hennes granne hade tydligen strykigt omkring hennes lägenhet och jamat som en katt efter att hon kallat honom en sådan. Tråden måste läsas för att få sammanhang. Hursomhelst verkar ju den grannen ha varit rätt intresserad av ts och skulle säkert handla åt henne om hon bad honom.
  • Sscchh

Fan oxå, jag som skulle lägga mig tidigt idag hade jag tänkt...så hittar jag den här tråden :PPPPP

• SunnyBunny
    TjockKatt skrev 2010-08-13 00:08:58 följande:
    I en annan tråd skrev ANOF att det hade flyttat in en manlig granne hos henne, och ville att vi skulle skriva ner vad vi ansåg om våra. Hennes granne hade tydligen strykigt omkring hennes lägenhet och jamat som en katt efter att hon kallat honom en sådan. Tråden måste läsas för att få sammanhang. Hursomhelst verkar ju den grannen ha varit rätt intresserad av ts och skulle säkert handla åt henne om hon bad honom.
    jamat som en katt? ja då är man intresserad;) Ja man måste nog läsa för att fatta!
  • Sscchh
    Queenie70 skrev 2010-08-13 00:22:44 följande:
    TAck för att du finns TS....
    Amen!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.