• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Olivers  Mamma
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:44:44 följande:
    skottkärror kanske blir en ny het-säljare på tradera nu?
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...

• SunnyBunny
    Ja som jag skrev tidgare kanske det här blir en ny trend? Funderar på och ta patent på en sprillans ny shoppingskottkärra!
  • Tirem

Hur lång tid tog det för dig att handla sakerna på bensinstationen?
    Hur lång tid tog det dig att laga kärran?
    Blockerade du något för butikens andra kunder?
    Om du smutsade ner runt omkring dig, städade du upp efter dig?

Blev du tillsagd under tiden du lagade kärran eller lär kunder/personalen jobba ifred?

Ja, jag vet inte, men macken ligger inte så nära matbutiken så jag fick gå till bussen. Men man har alltså INTE klagat på att jag hade kärran där för länge så det är inget att diskutera.
    Och de andra frågorna vill du inte svara på?

• Olivers  Mamma
    Jag hoppas ju tvärtom, så jag kan fynda en där istället

OM nu min mataffär skulle porta mig för att jag handlar för lite i förhå¨llande till storleken på min skottkärra så bor jag mitt i stan så jag har fler mataffärer att välja på Solig
  • Suck och suck
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 22:46:26 följande:
    Ja som jag skrev tidgare kanske det här blir en ny trend? Funderar på och ta patent på en sprillans ny shoppingskottkärra!
    Jag efterlyser gärna bättre sorts åkdon än dramaten och sånt.
    (Jag förstår ts som vill dra framför sig, dock något vingligt är en skottkärra)
    Men kärror som barnvagnar som man drar framför sig har jag efterlyst länge.
    Rullatorer är liksom enda alternativet till barnvagn.
    UPPRÖRANDE att inte någon kommit på bättre åkdon som man kan dra framför sig!
    Sorry lite ot.
  • SunnyBunny
    Suck och suck skrev 2010-08-12 22:50:09 följande:
    Jag efterlyser gärna bättre sorts åkdon än dramaten och sånt.
    (Jag förstår ts som vill dra framför sig, dock något vingligt är en skottkärra)
    Men kärror som barnvagnar som man drar framför sig har jag efterlyst länge.
    Rullatorer är liksom enda alternativet till barnvagn.
    UPPRÖRANDE att inte någon kommit på bättre åkdon som man kan dra framför sig!
    Sorry lite ot.
    Jag ska nog ta tag i det här!!!!!!! *Gnuggar geniknölarna*
  • MrsMommy

Åååhhh, vad jag skrattar!!! Är ganska ny här men har nu läst ikapp om både svanar och äggvitor. Wow! Jag saknar ord...

• jennyc

alltså...svantråden har jag men den med äggvitor har jag missat...kan nån länka?

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.