• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • SunnyBunny
    ANOF skrev 2010-08-12 22:31:28 följande:
    Det är en grön kärra med trähandtag.
    Hur många liter?
  • Suck och suck
    Ökänd skrev 2010-08-12 22:30:13 följande:

Varför inte göra som folk gör mest? Det är väl lättare?

ÅH, Ser du inte hur töntigt det ser ut!!!
    Tacka vet jag individualister.
    Men det hade nog varit klokt att lämna kärran någonstans utanför iallafall.
  • ANOF
    Stinky skrev 2010-08-12 22:30:15 följande:
    Vad är det för märke på skottkärran?
    Ekeby
  • Suck och suck
    ANOF skrev 2010-08-12 22:31:28 följande:
    Det är en grön kärra med trähandtag.
    Sån har vi också.
  • parvati
    Strossel skrev 2010-08-12 22:28:45 följande:
    Förstår verkligen inte folk när någon driver med en? Haha hur orkar ni bli upprörda?
    vem är upprörd?
  • HäxanSurtant3

Undrar om det är Ok lasta varor direkt i en egen skottkärra i matbutiken som inte har självscanning? Mna skal väl använda butikens egan korgar eller kundvagnar?

Jag tror butiken är missnöjda med Ts som kund pga skottkärran och att de undrar om hon tänker smuggla ut ngt UNDER den.....fastklistrat. Som då inte syns i speglarna vid kassan.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Strossel
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:30:19 följande:
    självklart förstår man ... .
    Haha läste i början av tråden å där verkar inte alla förstå det, mkt svärande där Flört
  • Waldo
    Strossel skrev 2010-08-12 22:28:45 följande:
    Förstår verkligen inte folk när någon driver med en? Haha hur orkar ni bli upprörda?
    Tycker det är ett allvarligt problem.
    Nästa gång är det din skottkärra som går sönder och där står du med potatisen rullandes runt fötterna
  • Stinky
    ANOF skrev 2010-08-12 22:33:12 följande:
    Ekeby
    Snygg kärra! Sån ska jag också skaffa mig! Bra att ha med sig när man ska storhandla på fredagar!
    Mångkulturellt är ok, men vid hederskultur går gränsen vid gränsen. /citat Okänd.
  • arkeologitjejen
    ANOF skrev 2010-08-12 22:30:55 följande:
    Ja, och därför så lämnar jag den inte ute.
    Fast lämnar du den obevakad i en butik så är det ju samma sak. Någon kunde ju ha tagit den där också, eller bad du personalen att ta hand om skottkärran medan du gick iväg och köpte reparationsmaterial?
    Linnea 080310 & BF 100930
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.