• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Hannah76
    jådåsåatt skrev 2010-08-12 22:18:21 följande:
    Att någon har snattat är inte skäl nog att få porta dem. Dock blir det föhopppningsvis snart det.
    Ja det hoppas jag med.

En av de som vi har portat har mordhotat mig och till, så det var skäl att porta.
  • SunnyBunny
    Mariohn skrev 2010-08-12 22:17:47 följande:
    So? TS hade en skottkärra med sig. Inte det vanligaste men vad är problemet?  Alla tanter med sina väskor på hjul...ni tror att de är hygieniska? På riktigt? De har inte alls stått i en lägenhet med en hund som dreglar, damm som samlas, händer som flyttar runt osv. Nej de är självklart mer sterila än jord. 
    Blä! eller affärernas egna korgar eller vagnar, värsta bakteriehärden! Kanske är en skottkärra ett bra val;)
  • Suck och suck

Jag tror inte skottkärror är tillåtna att ta in på Ica.
    Vad händer med äggen som skumpar runt i skottkärranFörvånad,
    du måste vara skicklig på att dra.

• HäxanSurtant3

Tycker storyn här får speedas upp lite Ts ..det går för långsamt.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • ANOF
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 22:18:13 följande:
    Kanske hade det varit bäst och bära ut den och lagat den ute?
    Nej, det tog ett tag innan jag kom tillbaka med lagningsutrustning och jag ville inte ställa den ute eftersom den kunde blivit stulen.
  • Suck och suck
    ANOF skrev 2010-08-12 22:19:29 följande:
    NEJ!! Det här handlar INTE om kärran, det handlar om att man stängt av mig för att jag handlar "omotiverat lite"!
    För en skottkärra kanske...Obestämd
  • SunnyBunny
    NEJ!! Det här handlar INTE om kärran, det handlar om att man stängt av mig för att jag handlar "omotiverat lite"!
    fast det går vi ju inte på för det kan man inte bli portad för! jag lovar!
  • Mariohn
    ANOF skrev 2010-08-12 22:20:38 följande:
    Nej, det tog ett tag innan jag kom tillbaka med lagningsutrustning och jag ville inte ställa den ute eftersom den kunde blivit stulen.
    Kassan borde tillåtit dig att ställa den där under övervakning så att den var säker. Som de tillåter folk att lämna sina väskor osv där! 
  • HäxanSurtant3
    kanske i relation till din skottkärra? de kanske tycker du borde ha fyllt den med varor för att det skulle vara motiverat tillåta dig ta med dig din skottkärra i i butiken?
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • parvati
    Nej det är du som har missförstått.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.