• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Ökänd
    ANOF skrev 2010-08-12 22:26:47 följande:
    Jag kör varor i den så klart.

Varför inte göra som folk gör mest? Det är väl lättare?

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Stinky

Vad är det för märke på skottkärran?

Mångkulturellt är ok, men vid hederskultur går gränsen vid gränsen. /citat Okänd.
  • HäxanSurtant3
    Strossel skrev 2010-08-12 22:28:45 följande:
    Förstår verkligen inte folk när någon driver med en? Haha hur orkar ni bli upprörda?
    självklart förstår man ... .
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • SunnyBunny
    Strossel skrev 2010-08-12 22:28:45 följande:
    Förstår verkligen inte folk när någon driver med en? Haha hur orkar ni bli upprörda?
    Nja...tror ingen är upprörd faktiskt;)
  • ANOF
    arkeologitjejen skrev 2010-08-12 22:29:32 följande:
    Du sa ju att du var rädd att den skulle bli stulen.
    Ja, och därför så lämnar jag den inte ute.
  • sevgilim

Jag lider med dig *styrkekramar*

Kan du inte gå till butiken och be att få prata med anvarig? Kanske kan de ändra sig om du lovar att handla för minst 200 kronor varje gång? Ni kan kan skriva på något avtal?
    Ta med dig lite kontanter också, så att de ser att du är seriös!

Så här ska det helt enkelt inte få gå till!!!!

• ANOF
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 22:28:29 följande:
    eh vad var det för lyxvariant? Våra i stallet kosta försäg den summan, men de är gigantiska!!!!!!???
    Det är en grön kärra med trähandtag.
  • Mariohn

Varför käftar ni? Ni har HELT fel. Man får lov att köra en skottkärra om man vill lasta varor  den.  Man ska inte bli diskriminerad för att man inte har samma väska på hjul som alla andra. 

• HäxanSurtant3
    ANOF skrev 2010-08-12 22:30:03 följande:
    Ja, jag vet inte, men macken ligger inte så nära matbutiken så jag fick gå till bussen. Men man har alltså INTE klagat på att jag hade kärran där för länge så det är inget att diskutera.
    du kan inte läsa mellan raderna då? att de tycker det är olämpligt du tar med dig din skottkärra in i butiken?
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Lattemorsa
    ANOF skrev 2010-08-12 22:30:55 följande:
    Ja, och därför så lämnar jag den inte ute.
    TS.. när du hade kört in kärran i affären, stod den då möjligen i vägen för någon annan då?
    ♥☆° Mamma till ljuvliga prinsessan E - 091208 °☆♥
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.