• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Milkev

hahahahahahahahaha lägger till favoriter

• SunnyBunny
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:12:26 följande:
    Ts du borde veta dte är av hygienskäl olämpligt ta in en jordig skottkärra bland matvaror !
    Kanske var en ny, som bara används till och shoppa med?
  • parvati
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:15:06 följande:
    Klart butikspersonalen såg dollartecken då Ts tågar in med en hel skottkärra och tänker att nu blir det klirr i kassorna. men så handlar Ts bara ägg smör och bröd. det måste sett ynka ut i en skottkärra. dessutom så uppehåller hon sig där länge och butiken hinner bygga upp förväntningarna.

Jag förstår dem helt. Ajja bajja TS!
    Ts kanske handlar mycket ägg?
  • Mariohn

So? TS hade en skottkärra med sig. Inte det vanligaste men vad är problemet?  Alla tanter med sina väskor på hjul...ni tror att de är hygieniska? På riktigt? De har inte alls stått i en lägenhet med en hund som dreglar, damm som samlas, händer som flyttar runt osv. Nej de är självklart mer sterila än jord. 

• HäxanSurtant3

Ts -föreslår du lämnar skottkärran hemma i forts och nöjer dig med en lite shopping-bag eller en dramaten. 

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Waldo
    Bei Bei skrev 2010-08-12 22:13:46 följande:
    Det är faktiskt lite dålig service. Tänk så många gånger man hade behövt laga punktering på enda hjulet som finns. Det blir faktiskt stor belasting på, speciellt när man köper tunga varor.
    Ica kunde lätt haft en liten miniverkstad, det tycker jag allt!
    Ja, det är ett rent helvete
    Är det inte skottkärran så är det enhjulingen

Alla ICA borde vara utrustade med en drive-in verkstad
  • SunnyBunny
    ANOF skrev 2010-08-12 22:16:52 följande:
    Ja, det var i affären den gick sönder.
    Kanske hade det varit bäst och bära ut den och lagat den ute?
  • Lattemorsa
    ANOF skrev 2010-08-12 22:16:52 följande:
    Ja, det var i affären den gick sönder.
    Så du lämnade kärran där och gick till macken, är det korrekt uppfattat?
    ♥☆° Mamma till ljuvliga prinsessan E - 091208 °☆♥
  • jådåsåatt
    Hannah76 skrev 2010-08-12 22:16:51 följande:
    Men vid speciella skäl så får man det fortfarande.
    Att någon har snattat är inte skäl nog att få porta dem. Dock blir det föhopppningsvis snart det.
  • ANOF
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:17:50 följande:
    Ts -föreslår du lämnar skottkärran hemma i forts och nöjer dig med en lite shopping-bag eller en dramaten. 
    NEJ!! Det här handlar INTE om kärran, det handlar om att man stängt av mig för att jag handlar "omotiverat lite"!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.