• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • lövet2
    ANOF skrev 2010-08-12 21:57:24 följande:
    Jag ska ta med polisen?
    Nej, inte polisen. En vän/släkting som du litar på, och som butikspersonalen måste förklara allting noggrant för. Det kanske visar sig då att både du och personalen alldeles missuppfattat varandra.

• arkeologitjejen

Hur stor var kärran och hur lång tid tog det att laga punkteringen och var det med butikens varor du försökte laga den eller med saker du hade med dig?

Linnea 080310 & BF 100930
  • ANOF
    parvati skrev 2010-08-12 22:04:20 följande:
    Och den lagade du i affären?
    Ja, det var där det var trasigt.
  • HäxanSurtant3
    Tirem skrev 2010-08-12 22:04:53 följande:
    Kärra?
    en barnvagn? en skrinda? nog inte en skottkärra eller en bil...fast om Ts körde in med en punkterad skottkärra i affären och sedan bara handlade smör och ägg så kan jag förstå de lackade till...
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Waldo
    ANOF skrev 2010-08-12 22:03:13 följande:
    NEJ! Jag fick punktering på min kärra som jag försökte laga.
    Dä är nog anledningen till din avstängning att du hade reparationsverkstad i affären
    Butiksägare brukar inte uppskatta de och det är brukligt bland andra att sköta reparationer i hemmet

Därför blev du portad och inte pga du handlade för lite
  • SunnyBunny
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:07:26 följande:
    en barnvagn? en skrinda? nog inte en skottkärra eller en bil...fast om Ts körde in med en punkterad skottkärra i affären och sedan bara handlade smör och ägg så kan jag förstå de lackade till...
    Hahah...jag dör!!!
  • HäxanSurtant3
    ANOF skrev 2010-08-12 22:07:20 följande:
    din skottkärra?vad gjorde du med den i en mataffär?
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Hannah76
    ANOF skrev 2010-08-12 22:07:20 följande:
    Och det tyckte du var lämpligt?
    hur länge fixade du med det?
  • SunnyBunny
    Waldo skrev 2010-08-12 22:08:16 följande:
    Dä är nog anledningen till din avstängning att du hade reparationsverkstad i affären
    Butiksägare brukar inte uppskatta de och det är brukligt bland andra att sköta reparationer i hemmet

Därför blev du portad och inte pga du handlade för lite
    Låter betydligt troligare ja!
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.