• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • SunnyBunny
    Jazza skrev 2010-08-12 21:47:56 följande:
    Men, enkronas, då!
    Ja inte vet jag, bara kollade om det fanns kvar. Handlar inte tuggummi styckvis längre ha!
  • Hannah76

Har du kanske råkat lägga nåt i fickan? Haft picknick på butiksgolvet? Provsmakat allt i butiken varje dag?

• Jazza
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 21:49:58 följande:
    Ja inte vet jag, bara kollade om det fanns kvar. Handlar inte tuggummi styckvis längre ha!
    Jag gjorde det, häromdagen. Fick nostalgiryck Stort som fan, var det
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • HäxanSurtant3

bara sådär? ring konsumentombudsmannen! diskriminering av kund., anmäl butiken.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • ANOF
    Hannah76 skrev 2010-08-12 21:46:21 följande:
    Hur mycket tid spenderar du i butiken? Hur uppför du dig?
    Sista gången innan jag blev avstängd blev det lite mer tid än vanligt av olika orsaker som jag inte kunde påverka.
  • Hannah76
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 21:51:18 följande:
    bara sådär? ring konsumentombudsmannen! diskriminering av kund., anmäl butiken.
    Man får faktiskt vägra vissa kunder att komma in i butiken.
  • IsDimma
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 21:47:20 följande:
    Finns ens 50 öres tuggummi kvar då;)
    När jag var tonåring (är 25 år nu) så började såna tuggummin kosta en krona, så det känns tveksam om dom finns kvar någonstans vi det här laget
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Jazza
    ANOF skrev 2010-08-12 21:51:47 följande:
    Sista gången innan jag blev avstängd blev det lite mer tid än vanligt av olika orsaker som jag inte kunde påverka.
    Utveckla gärna.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • snillis

Självklart har du inte blivit avstängt pga att du handat för lite utan pga någon annan orsak.
    Hoppas att du får klarhet i vad det skulle kunna vara så att du förstår varför. 

• arkeologitjejen
    ANOF skrev 2010-08-12 21:51:47 följande:
    Hur lång tid är "lite mer tid än vanligt" och vad gjorde du medan du befann dig i butiken?
    Linnea 080310 & BF 100930
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.