Hej tjejer
jag tänker hela tiden att jag ska skriva för jag är inne varje dag i stort sett och läser allt ni skriver men det är alltid något som kommer i vägen. Dom senaste dagarna har varit förjävliga, jag har fått mkt värre foglossning och knäna har börjar ge vika så jag har jätteont i ena knät nästan hela tiden och i andra kommer å går det. Ställde mig på vågen och upptäckte att jag gått upp 5 kg på en vecka så det kanske inte är så konstigt då. Är uppe i +16 kg nu så det lär väl sluta i minst +20-25 skulle jag tro. Börjar känna mig som en riktig tjockis nu.
var och storhandlade på citygross här om dagen, i fredags tror jag det var, där var det en mamma som skulle kunna varit ensammamma, var det du? lycka till med bebisfödandet, det kommer säkert gå superbra! Jag längtar tills det är dags för mig oxå, mest för att jag är förbannat trött på att vara gravid men pga att ajg har 6 v kvar till bf och jag helst vill att han ska komma ut efter nyår så vill jag hålla ihop ett tag till.
Hur var det med er andra? skulle ni ses nåt i veckan? jag tänkte att jag skulle köpa lite julklappar någon dag snart, då kanske jag skulle ta å göra det i vällingby så kan jag passa på att ses :)
ang bbväskan så hade jag med mig morgonrock, tofflor, underkläder, två set bebiskläder som var alldeles för stora så han såg mest rolig ut faktist :) bindor fick man på sjukhuset, blöjor oxå. Men det kan vara bra att ha köpt hem ett paket blöjor innan man åker in så man slipper tänka på det, man kan även köpa hem en färdigblandad ersätning om man känner sig orolig för amningen. Min funkade inte alls så jag gav upp efter 3 veckors konstant gråtande och en förjävlig brinnande konstant smärta i brösten.
Det är mkt som man har glömt om den första tiden. Jag skulle hålla en kompis nyfödda för ett tag sen och jag visste inte hur jag skulle hålla henne, jag hade typ inte en aning om vad jag sysslade med och då har jag ju redan varit där en gång haha.
Nu ska jag ta å trycka i mig lite mer julmust och lunch. Kram på er!