• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • brommamaria

Nästa vecka har jag mycket mer tid :) inget planerat ännu förutom det där TUL som oroar mig så :(  Så jag fikar gärna med er! 

• lillapindi

hej tjejer!
    Jag missade totalt att ni bestämt dag o tid.
    Skäms på mig, är inte inne här lika mycket som innan, hänger mest på facebook och donar med bloggen...

Brommamaria - Det kommer att gå kanon på TUL:en! När ska du dit?

Crimson - åh vad jag vill träna!!!! Hade precis kommit igång med träning och lyckats klämma in de få tillfällena jag kunde med mitt dumma arbets schema och så blev jag gravid och började må jätte dåligt så jag fick frysa mitt träningskort till slutet av februari :P ....nu längtar jag tills jag kan börja träna igen :)

Är helt slut, är det bara jag som känner mig helt slut?!
    mindre än 3veckor till BF och jag är så trött i kroppen, tycker det värker mest överallt och lillen ska trycka sig mot revbenet hela tiden så jag har ont där hela tiden. kan inte stå, sitta eller ligga.... :S
    Men bara att stå ut.....snart har jag min prins här :)
    Blev så jätte nervös igår natt över förlossningen, fattar inte hur jag skulle klara av att föda och fick lite panik. medans i nästa sekund bara önskade att jag fick åka in o föda hahaha....
    Tror min nervositet börjar krypa fram nu :P

• ensammamma

Dom flesta verkar ha facebook...

De kommer att gå bra med förlossningen lillapindi..'

Nästa vecka är jag bort rest kommer hem igen på fredag nästa vecka å åker nu på lördag....

• lillapindi

Jo nästan alla har facebook nu för tiden :)

Jadå förlossningen går nog bra...är nog bara nervositeten som börjar titta fram.

Vart ska du åka? :)

• ensammamma

Jag ska åka till Gotland å hälsa på lite släkt å vänner...
    Måste åka hem till ön å hälsa på!!!
    Samt att min stora pojke ska få träffa sin farmor farfar fastrarna å farbror å sin kusin på ca 7 mån...

• lillapindi

åh gotland!! dit vill jag åka, aldrig varit där. Kanske i sommar :)
    Jaaa klart han ska träffa farmor o farfar och andra släktingar ;)

Du får ha det så jätte härligt på gotland, så ses vi när du kommer hem! :)

• brommamaria

Ensammamma, Kul att åka till Gotland, hoppas att ni får det mysigt :)

Jag ska på TUL på torsdag nästa vecka så det är långt kvar :( tycker att det känns jättejobbigt att behöva vänta så länge, jag är faktiskt orolig.... Men lillprinsen sparkas som vanligt och trycker upp sig mot mitt revben, på sistone hoppar hela magen när han har hicka, ser lite kul ut!

Jag börjar också bli ordentligt nervös för förlossning och att vi ska ha en lite bebis med oss hem, att bli mamma... kommer jag att duga....

Åh jag längtar sååå efter att börja träna igen :) Är van att röra mig mycket och nu har jag typ inte gjort nåt på 9 månader :( kräktes ju första 24 veckorna, sedan foglossning :(
    Får man har med sig små bebisar på SATS och liknande?

Kanske blir det tight att hinna ses innan jul? eller vad tror ni? Vore kul om vi kunde ses allihopa...

Föresten så hittade jag jättefint bäddset till spjälsäng på city gross igår! billigt också! 

• lillapindi

Hehe ja det e så sött när dem får hicka :)
    Och visst är det obekvämt värre när dem trycker sig upp mot revbenen...min lilleman har typ bosatt sig under mitt revben känns det som. Är ständigt i kläm och har ont i revbenen.

Jag är inte direkt rädd för förlossningen, men nervös. Jag vet  att det kommer göra skiiiiiiit ont....men det ska gå bra :)

åh ja, träna....längtar.
    Nu var jag i sollentuna centrum idag, letade skor.....efter att ha gått 2 våningar (och bara gått in i sko affärerna) så e jag liggandes. Har svin ont i foglossningen. Klarar ingenting nu för tiden :( lite ledsamt.

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby