• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • ensammamma

Verkar som att de bara bli vi som ses i morgon..
    Brommamaria och crimson.

Hur mår ni???

Crimson: Hur har de gått med Keylas hosta??

• crimson

Med oss är det jättebra, keylas hosta är borta och hon har vart på dagis mån-tid, ska nog lämna henne imorgon oxå om det inte blir för vilda protester. Pindi och gabz, kan ni imorgon?

• brommamaria

Det ska ju snöa rejält imårn, men jag ska försöka komma i tid... 
    Jag är lite trött men annars är allt bra!

vi ses imårn, samma ställe som sist? 

• ensammamma

Okej va bra att den e borta... Jasså vill hon inte till dagis??

Jag mår ganska så oki men e väldigt trött...

Absolut kan vi ses på samma ställe. Funkar för mig.

• Gabzan

Hej tjejer

sorry att jag är lite seg på att svara ibland. Jag hade jättegärna setts idag men jag har lite plugg att stå i, även fast jag ska hoppa av så tänkte jag försöka få in alla inlämningsuppgifter så jag avslutar kurserna som är det här året. Skulle jag vilja fortsätta senare så behöver jag ju inte plugga alla kurser igen iaf. Är det någon som läst företagsekonomi B? jag blir inte klok på det, jag vill gå å hänga mig. och till min stora sorg har dom ingen god julmust på affären heller haha, jag får helt enkelt trycka i mig chokladkakan och tycka synd om mig själv ist.

Vart brukar ni träffas? är det pallas som gäller eller har ni något annat fik att gå till?

• crimson

Hej tjejer. Jag ligger rätt långt efter idag, råkade visst somna lite. Så tyvärr lär jag bli lite sen. Skyndar mig!

• brommamaria

Jag är också sen... ska snart åka, kan bli lite sen... Skyndar mig också!

• crimson

Hej tjejer. Jag är jätteledsen för idag. Jag är inte den dom ställer in vanligtvis även fast jag gjort det två ggr nu *skäms*. fast idag e jag nog rätt glad ändå att jag stannade hemma. Maratonanmade en mycket missnöjd rylie i nästan tre timmar, det hade inte klaffat så bra med vällingby och fika idag. Hoppas ni hade trevligt och jag ska skärpa mig!!!

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby