• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • brommamaria

Vi kommer inte, ingen ide när han är så gnällig. Här hemma på fm är han pigg o glad men senaste veckan har han gråtit mkt när vi varit ute. Förut har bärsjalen alltid hjälpt men inte nu ena dagen flyter allt jättebra, nästa funkar ingenting.
    Hoppas att ni får trevligt

• lillapindi

Jag är sjuk :( snuvig, halsont och nyser :( inte varit ut på flera dagar suck..skulle nog aldrig ha legat ute i solen i söndags.

Anton har fått ett sånt enormt snuttbehov. Han vill inte ha napp heller. Något tips?

• crimson

Men Linda, du kommer alltså inte idag?

• crimson

Inget svar från dig Linda fast jag ser att du är och har vart inloggad.
    Jag tycker inte att det är speciellt sjyst att du inte ens meddelar när du inte tänkt dyka upp på en fika när du har sagt att du ska komma. En halvtimme innan vi ska träffas skriver du i tråden och låtsas som ingenting. Sen har du inte ens mage att svara. Vi stod och väntade och frös igår.

• lillapindi

Jag är alltid inloggad via datorn....har av någon anledning missat ditt inlägg.
    Skrev så sent för att jag hade annat för mig på morgonen, som en upprörd bebis som går före allt annat. Därav sena inlägget.
    Hade självklart smsat eller ringt om jag haft era nr....men nu har jag inte det och därför blev det inlägg.

Ber så mycket om ursäkt!

• crimson

Jag vet precis hur det är att ha en upprörd bebis, jag har nämligen två och det är BS att inte hinna skicka iväg ett meddelande.

Lämnar tråden här. Det har vart trevligt att prata med er alla. Önskar er lycka till

• lillapindi

Jag hade en pissig dag igår och ber om ursäkt för det sena meddelandet.
    Jag har bett om ursäkt och menar det verkligen!

Tycker absolut inte att du ska lämna tråden för det.

• brommamaria

Märkligt tycker jag att lämna tråden för en sån sak. Alla är olika och en stressig morgon kan såklart upplevas olika. Jag pratar gärna vidare. Är det bara du o jag kvar lillapindi? I så fall kan vi ju skicka meddelanden istället

• MammatillAnton

Jag är kvar (fd lillapindi).....bytt nick bara :)
    Är inte inne här på FL så ofta, men finns på facebook, mail och blogg..... :)

Hoppas allt är bra med er!

Brommamaria - äter din lille lika ofta nu?

Kram

• MammatillAnton

Hej,
    Vet inte om någon av er är inne här något och tittar.
    Men om ni ser detta, är det någon av er som har lust att hänga på till ÖF i Barkarby måndag eftermiddag?

• MammatillAnton

Jag är där nästan jämt :) ska ev. Dit i morrn fm då det ska grillas i parken. Har inte bestämt mig än, då vi knappt varit hemma på hela veckan :/ beror lite på vädret också

• MammatillAnton

Jag tittar in nångång ibland...väldigt sällan.

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby