Herregud vad ni skriver tjejer, en annan hänger ju inte med. Det blir inte lika mycket datortid numera, fast jag är inne och läser men tänker alltid att jag ska skriva sen när jag inte har en liten på armen, vilket jag har typ jämt känns det som. Så mysigt så!
Tack för senast! Det var jättetrevligt!
Välkommen Gabz! Jag heter Carro , är 25 och bor i Blackeberg. Jag har en dotter född maj 08 och en liten nyfödings-brutta som blir tre veckor imorgon. Jag har bott i Bromma i 1,5 år, kommer från södra stockholm från början.
Apråpå Babyland, tråkigt att ni har så dåliga erfarenheter därifrån. Jag har vart där 4-5 ggr och blivit jättebra bemött. Sista gången snackade vi oss till 700 kr i rabatt på en bilstol som vi köpte. Jag har bara snackat med killarna som jobbar där och en äldre dam i kassan och dem har vart både duktiga och hjälpsamma.
Jag hoppas det går bra för dig Maria och att du får föda snart så du kommer ur allt elände. Kanske redan inatt, vem vet?
Imorgon ska jag lämna in min bil hos Carglass, har fått en stor spricka i vindrutan. Sen ska jag nog kanske försöka handla lite julklappar. Vad ska ni köpa åt era nära och kära?
Tänkte eventuellt försöka kika in på SATS i vällingby C imorrn och se hur det ser ut. Har någon tränat på SATS? Jag har väl tränat på alla kedjor som finns förutom just där. Har alltid tyckt att det vart för dyrt men nu känner jag mig rätt lockad av att dem har barnpassning.
Jag kan fika onsdag eller torsdag nästa vecka.
Nu ska jag nog sätta mig och kolla ut lite julklappar innan läggdags